Dr. Oz: 5 reguli de bază care te ajută să faci schimbări bune în dietă

Începe totul cu o curăţenie temeinică în frigider, eliminând tot ceea ce este nesănătos şi procesat. Vei fi mai puţin tentată să faci alegeri greşite.
Dacă vrei să faci o schimbare în dieta ta, sfaturile celebrului Dr. Oz te vor ajuta să te ţii de planul odată început. Nu este vorba despre o cură de slăbire, ci de schimbări de bază pe care te le poţi urma pe termen lung ca să ai o siluetă de invidiat şi o sănătate de fier.

Iată cum îţi propune Dr. Oz să-ţi schimbi dieta:

1. Începe cu o curăţenie în frigider


Trebuie să îndepărtezi orice produse pe care Dr. Oz le consideră nocive şi să îţi faci provizii doar cu alimente sănătoase. Astfel, riscul să mănânci ceva nesănătos este mult mai mic. Potrivit specialistului ar trebui să elimini din bucătăria ta orice conţine: zahăr rafinat, siropuri/topping-uri, făina albă rafinată, grăsimile saturate (grăsimile animale) şi grăsimile trans (se regăsesc în special în dulciuri, snacks-uri, prăjeli).


2. Lista de cumpărături sănătoase


Atunci când faci cumpărături într-un mod inteligent, încercând să îţi faci provizii în cămară şi frigider vei constata că îţi este mult mai uşor să prepari mese sănătoase şi rapide. În supermarket este recomandat să alegi lactatele cu mai puţină grăsime fără să exagerezi cu cantităţile, carne slabă în cantităţi moderate, produse din cereale/făină integrală (paste, pâine), fructe, legume, verdeţuri, fructe uscate, ciocolată neagră, nuci/seminţe crude, cereale integrale, orez brun sau Basmati, ouă, leguminoase (năut, linte, mazăre, fasole boabe), ceaiuri medicinale sau ceai verde, legume sau fructe congelate, peşte proaspăt sau congelat, conserve de roşii/ton/năut/fasole.
Trebuie să stai departe de sucurile carbogazoase, dulciurile şi snacks-urile procesate, mezeluri, pâine albă şi produse de patiserie.

Găseşti aici o listă de cumpărături propusă de Dr. Oz pe care le poţi face treptat pentru a avea bucătăria şi cămara bine aprovizionate.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată