De ce te îngrași la birou?

iulia-mirica
Mulți oameni care merg la un job la birou se confruntă inevitabil cu problema îngrășatului. Statul jos la birou pentru multe ore poate avea efecte fiziologice nefavorabile asupra corpului tău. Însă există anumite motive pentru care te îngrași la birou. Iată care sunt acestea și ce poți face pentru a evita kilogramele în plus!

Care sunt motivele pentru care te îngrași la birou?


1. Mănânci pentru companie, chiar și atunci când ești sătul


Ziua unui coleg, prăjiturile făcute de alt coleg, felia de pizza oferită la prânz sunt principalele motive pentru care începi să iei în greutate la birou. S-ar putea să nu observi cum aceste mici gustări de pe farfurie se transformă în kilograme. Atunci când este pusă la o vedere o farfurie cu ceva gustos, oamenii vor mânca mai des. Poți folosi diferite recipiente pentru a ascunde toate gustările tentante. Sau poți învăța să refuzi politicos atunci când colegii îți oferă o gustare.

2. Nu respecți planul alimentar


Îți planifici de dimineață ce vei mânca toată ziua. Un prânz sănătos este o parte a planului tău.
Când vine ora prânzului, îți dai seama că îți este foarte foame. Deja ai avut o jumătate de zi prea lungă și nu poți să refuzi o pizza. Dar îți promiți că de mâine revii la rutina de alimentație sănătoasă. Ți se pare un scenariu cunoscut? Încearcă să faci o listă cu tot ceea ce vei mânca timp de o săptămână. Această metodă te ajută să urmărești momentele când îți întrerupi planul alimentar și ce strategie să folosești. De asemenea, poți să-ți iei gustări sănătoase la birou pentru a evita supraalimentarea.

3. Iluminarea și temperatura camerei afectează apetitul


Cercetătorii au descoperit că încăperile luminate slab stimulează pofta de mâncare. Lumina dintr-o cameră îți afectează mai tare dorința de a mânca atunci când este mai slabă și mai puțin atunci când este mai puternică.
Aceeași regulă se aplică și temperaturii camerei. Poți ieși afară pentru câteva minute să iei aer și să te miști puțin. În cazul în care îți este frig la birou, adu-ți pulovărul tău preferat, în care te simți cel mai bine. Poți discuta, de asemenea, despre nivelul de iluminare și temperatura camerei cu ceilalți colegi.

4. Lucratul după program a devenit deja o rutină


Atunci când lucrezi mai multe ore decât ar trebui, greutatea ta s-ar putea să aibă de suferit. Lipsa timpului liber înseamnă că nu mai ai timp să faci exerciții fizice.
Lipsa somnului duce la dezechilibre hormonale care îți reglează apetitul, crescându-l pe cel care provoacă foamea. Ce ar trebui să faci? Fii tot timpul în mișcare! Când nu ai timp să faci exerciții fizice, urcă pe scări mai des și fă plimbări mai lungi pe jos în loc de câteva stații cu autobuzul. Și nu uita să dormi bine. Activitatea fizică te poate ajuta să dormi bine.

5. Stresul și termenele limită pun presiune pe tine


Un nivel ridicat al stresului la birou poate fi unul dintre motivele principale ale creșterii în greutate. Nivelul ridicat de stres duce și la creșterea nivelului de cortizol, provocând poftele alimentare pentru grăsimi și zahăr.
Exercițiile fizice și somnul te-ar putea ajuta în acest caz. În plus, trebuie să îți amintești că mâncarea nu îți poate rezolva problemele. Există multe modalități de a reduce nivelul stresului din creier și din corp. De exemplu, poți încerca exerciții de respirație și relaxare.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată