Cum te ajută ghimbirul să scapi de grăsime?

Cum te ajută ghimbirul să scapi de grăsime?

Ghimbirul, folosit ca supliment sau ingredient în diferite preparate și băuturi, poate proteja organismul împotriva obezității și bolilor cronice, potrivit unei noi cercetări. Iată cum te ajută ghimbirul să scapi de grăsime!
Modalitatea prin care ghimbirul scapă organismul de grăsime

Cu toate că experții nu pot recomanda o doză specifică de ghimbir, aceștia sunt de părere că ghimbirul este benefic din mai multe motive. Noua recenzie a examinat rezultatele a 60 de studii efectuate. În ansamblu, aceste studii au ajuns la concluzia că ghimbirul și constituenții principali exercită efecte benefice împotriva obezității, diabetului, bolilor cardiovasculare și tulburărilor asociate. 

Cercetătorii și-au concentrat atenția pe diferitele aspecte ale sindromului metabolic, o combinație a trei sau mai mulți factori de risc pentru diabetul de tip 2 și bolile cardiace. Sindromul metabolic reprezintă o problemă de creștere, care a atins proporții pandemice, deoarece afectează un sfert din populația lumii. 

Ghimbirul, unul dintre cele mai consumate condimente din întreaga lume, a fost utilizat de foarte mulți ani ca un medicament pe bază de plante, pentru a trata o varietate de afecțiuni, datorită diverselor sale substanțe fitochimice și antioxidante.

De fapt, se pare că există mai multe mecanisme în spatele puterilor sale. Acest condiment joacă un rol important în arderea grăsimilor, digestia carbohidraților și secreția insulinei. Ghimbirul este cunoscut și pentru faptul că inhibă stresul oxidativ (o formă de îmbătrânire celulară), are proprietăți antiinflamatorii și reduce colesterolul și tensiunea arterială.
Poate reduce chiar și ateroscleroza - acumularea de grăsime periculoasă în artere.

Studiile efectuate au sugerat că utilizarea ghimbirului poate spori arderea caloriilor și poate reduce starea de foame și este asociată cu pierderea în greutate în cazul adulților supraponderali. De asemenea, a fost corelată cu modificări pozitive la nivelul colesterolului, zahărului din sânge, tensiunii arteriale, proteinelor inflamatorii și sănătății ficatului.

Studiile efectuate în cadrul oamenilor au analizat ghimbirul în diferite formule, inclusiv capsule, tablete și pulberi dizolvate în băuturi. Marie-Pierre St-Onge, profesor asociat în medicină nutrițională la Universitatea Columbia, a dezvăluit că studiile sunt încă neclare cu privire la formulele și dozele cele mai bune pentru a obține beneficiile clinice.

Pentru moment, ar trebui să știi că ghimbirul are un conținut bogat de antioxidanți și are proprietăți antiinflamatorii și că includerea acestui aliment în dieta ta te poate ajuta foarte mult. Pe lângă beneficiile enunțate mai sus, condimentul acesta poate calma greața, crampele menstruale și durerile musculare. Iar unele persoane adaugă ghimbir în foarte multe preparate, doar pentru gustul său.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;