Cele mai bune superalimente pentru slăbit


8. Pere


O singură pară conține 15% din cantitatea recomandată de fibre pentru o zi. Un studiu a constatat că femeile care mănâncă trei pere pe zi consumă mai puține calorii și pierd mai multe kilograme decât cele care nu au perele incluse în dieta lor. Însă coaja acestor fructe este locul unde se ascund cele mai multe fructe.

9. Grapefruit


Chiar dacă nu schimbi nimic în dieta ta, dacă mănânci o jumătate de grapefruit înainte de fiecare masă, poți slăbi cu până la jumătate de kilogram într-o săptămână. Un compus din acest fruct poate scădea nivelul insulinei, un hormon care stochează grăsimile, ducând astfel la scăderea în greutate. Este, de asemenea, o bună sursă de proteine și este format din cel puțin 90% apă, așa că te poate face să mănânci mai puțin în rest.

10. Fasole roșie


Aceasta este o altă varietate de fasole care ajunge pe listă. Fasolea roșie oferă proteine și fibre organismului. Boabele de fasole roșie sunt bogate și în amidon, o porție de jumătate de cană având aproape 2 grame din acest carbohidrat.

11. Migdale


Nucile sunt un alt superaliment bogat în grăsimi sănătoase, care te ajută să slăbești. Migdalele în special te pot ajuta să scapi de kilogramele nedorite. Într-un studiu, persoanele care au adăugat zilnic în alimentația lor nuci, în cadrul unei diete cu puține calorii, au pierdut mai multe kilograme decât persoanele care au urmat aceeași dietă, dar au înlocuit migdalele cu o gustare bogată în carbohidrați, cum ar fi biscuiții.

12.
Linte


Lintea reprezintă o sursă importantă de proteine și fibre. O jumătate de cană conține aproximativ 3,4 grame de amidon.

13. Banane


Bananele sunt un superaliment perfect pentru slăbit. O banană ușor verde, de dimensiuni medii, te va ajuta să te simți sătulă și îți va stimula metabolismul. Chiar și o banană coaptă se află încă pe lista acestor superalimente.

14. Ouă


Ouăle au o reputație proastă în general când vine vorba de pierderea în greutate. Însă aceste alimente au un conținut bogat de proteine, care îți va reduce pofta de mâncare. Un studiu a constatat că femeile supraponderale care au consumat la micul dejun ouă au slăbit de două ori mai mult decât femeile care și-au început ziua cu covrigi. Și nu îți face griji cu privire la colesterol. Studiul a constatat că persoanele care mănâncă ouă nu au un nivel al colesterolului mai mare decât cele care mănâncă covrigi.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod

5 legume pe care le poți crește în interior, indiferent de vreme

Cum reacționează corpul tău la un atac de anxietate

De ce e bine să-ți faci patul în fiecare zi

6 probleme fizice pe care ți le cauzează stresul

Intoxicație alimentară sau gripă - Care sunt diferențele?

6 semne care arată că suferi de astm sever

5 moduri în care să-ți stimulezi metabolismul imediat după ce te trezești

De ce răcești mai des decât alții

De ce ar trebui să poarte boxeri bărbații

4 pași ca să reduci petele și ridurile provocate de soare

„Explozie“ de cancer în toată lumea: Extinderea bolii este alarmantă

Cancerul capului și gâtului, o afecțiune mai puțin cunoscută, omoară jumătate dintre pacienții diagnosticați în stadii avansate

Magicianul din spital: Doctorul care dansează, prietenul copiilor bolnavi

Dureri ciudate în timpul sarcinii care sunt total normale

Asta înseamnă curaj: O familie cu patru copii și-a vândut casa și străbat țara cu o rulotă

Chinul din spatele cortinei: Lady Gaga are dureri cronice în fiecare zi

Greșeli pe care le faci la cumpărături și care îți distrug dieta

5 alimente care pot creşte riscul de cancer

Laptele de cocos - Ce beneficii are pentru sănătate?

Cum să rămâi energică dacă ești o mamă care lucrează

Mâncarea franțuzească: 7 sfaturi ca să gătești sănătos

Efectele unei sarcini cu tripleți asupra corpului. Imaginile incredibile postate de o mamă din Danemarca

Studiu. Lipsa somnului îți afectează sănătatea mai mult decât crezi

Adio insomnie! Metoda secretă folosită de militarii americani care te ajută să adormi în două minute

Cum să folosești ce ți-a rămas dintr-un pui - Economie în bucătărie

Modalități de ars calorii pentru leneși

7 sfaturi pentru a găti mai sănătos mâncarea thailandeză

Quinoa - Ce beneficii are pentru sănătate

Ce trebuie să mănânci pentru articulații sănătoase

Cum să faci un smoothie sănătos și delicios de fiecare dată