Cele mai bune combinații de smoothie pentru slăbit

de Ioana Maroşan, 4 Iunie 2018
smoothie pentru slabit

Un smoothie pentru slăbit nu se face mixând tone de fructe cu lapte. Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, trebuie să combini ingrediente care accelerează arderea grăsimilor.
Fructele conțin fructoză, adică zahărul lor natural care furnizează corpului energie, dar și calorii. Prin urmare, nu este deloc recomandat să consumi cantități exagerate de fructe atunci când ții cură de slăbire. Ca să nu îți sabotezi dieta va trebui să alegi acele fructe care au un conținut mai mic de zahăr. 

Poți să consumi zilnic 2-3 porții de fructe în locul dulciurilor rafinate atunci când simți că îți este poftă de ceva dulce. O altă variantă ar fi să alegi la micul dejun un smoothie pentru slăbit, însă trebuie să alegi cu mare atenție ingredientele pe care le combini. Vrei să obții o băutură hrănitoare, care să-ți țină de foame, dar fără să fie o bombă calorică.


Cea mai bună combinație pentru a obține un smoothie pentru slăbit ar fi aceea de a opta pentru 1-2 fructe pe care să le amesteci cu ingrediente atent alese, astfel încât să furnizeze proteine (iaurtul grecesc, laptele de migdale/soia, untul de arahide/migdale, seminţele de chia, seminţe decorticate de cânepă sau un pumn mic de nuci caju/nuci româneşti/migdale) și grăsimi sănătoase. 

Adaugă un pumn mare de frunze verzi ca să faci un smoothie sănătos! De exemplu, spanacul va furniza fibre, clorofilă şi nutrienţi care vor transforma această băutură în ceva foarte sănătos.
Astfel te asiguri că ai consumat o porţie mare de verdeţuri care fac bine la digestie şi hrănesc celulele, favorizând detoxifierea corpului. 

Dacă cumperi laptele vegetal, citeşte lista cu ingrediente! Foloseşte laptele vegetal pentru a face smoothie-uri, deoarece laptele de vacă poate să te baloneze atunci când este folosit în combinaţie cu fructe şi cereale! Ai mare grijă ce lapte vegetal alegi şi asigură-te că nu conţine altceva în afară de ingredientul principal (migdale, soia, ovăz, cocos, orez), apă, puţină sare. Nu trebuie să conţină zahăr, aditivi şi să vezi o listă interminabilă de ingrediente!  Poţi să prepari lapte de susan, cânepă, migdale acasă mixându-le în blender cu apă, în funcţie de nucile/seminţele pe care le preferi. De asemenea, dacă adaugi în smoothie unt de migdale sau un pumn de migdale şi apă, vei obţine laptele necesar pentru a face un smoothie sănătos.
 

Descoperă 4 dintre cele mai bune combinații de smoothie pentru slăbit!

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;