5 alimente care-ţi ajută metabolismul să ardă mai multe grăsimi


Terciul de ovăz este considerat una dintre cele mai bune soluţii pentru micul dejun, deoarece asigură o combinaţie inedită pentru corp.
Alimentele pe care le consumăm zilnic au un impact semnificativ asupra siluetei. Chiar dacă ai senzaţia că nu mănânci mai nimic şi te îngraşi, cel mai probabil faci alegerile greşite şi nu ai o dietă echilibrată în nutrienţi diferiţi. Ca să ai un metabolism alert şi să arzi mai multe grăsimi introdu în dietă următoarele alimente:


1. Terciul de ovăz


O cană cu terci de ovăz cald conţine 4 grame de fibre şi 6 grame de proteine. Această combinaţie ideală încetineşte digestia carbohidraţilor, insulina este eliberată treptat şi tu vei simţi o senzaţie de saţietate pe termen lung.
Consumă-l dimineaţa la micul dejun, folosind de preferat laptele vegetal. Se amestecă fulgii de ovăz cu laptele şi se lasă 2 minute la fiert, apoi sub capac.


2. Ceaiul de fenicul


Bea o cană cu ceai de fenicul seara, înainte de culcare, deoarece are proprietăţi detoxifiante, ajută la o digestie mai bună, te scapă de balonare şi împiedică depunerea grăsimilor.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;