14 soluții simple ca să slăbești rapid câteva kilograme

de Ioana Maroşan, 17 Noiembrie 2017
 

8. Mănâncă dntr-o farfurie obișnuită

Farfuriile foarte mari te îndemnă să folosești porții mai mari de mâncare fără să-ți dai seama de acest lucru. De asemnea, atunci când pui o porție de mâncare ntr-o farfurie foarte mare poți să simți frustrare pentru că ea va părea foarte puțină. Optează pentru o farfurie obișnuită care te ajută să te limitezi mai ușor la o porție. 


9. Găsește-ți o prietenă care să te motiveze

O prietenă care urmează și ea același plan te determină să fii mai motivată și să slăbești mai repede. Astfel veți împărtăși împreună etapele prin care treceți și slăbitul nu va fi un chin.


10. Schimbă antrenamentul în fiecare zi

Dacă faci în fiecare zi același lucru este foarte posibil să te plictisești rapid de exerciții și să renunți înainte de a obține efecte vizibile. În schimb, atunci când ai un antrenament variat în fiecare zi și încerci câte ceva nou vei fi motivată să continui, deoarece vei constata efectele pe propria piele. 


11. Nu te cântări în fiecare zi

Dacă te cântărești în fiecare zi nu ai cum să vezi diferențe mari, astfel că poți să te simți descurajată și să renunți la planul tău.
În schimb, dacă te cântărești o dată pe săptămână vei constatat o diferență mai mare care te va motiva să continui pe drumul pe care ai apucat-o. 


12. Alege fructele pe post de gustări

În loc să alegi gustări hipercalorice și nesănătoase este mai bine să alegi fructele. Ele nu conțin îndulcitori artificiali, zahăr rafinat, grăsimi rele care sabotează procesul de slăbire. În schimb, furnizează vitamine și minerale care sunt importante pentru sănătate.


13. Bea ceai verde

Conține substante care s-au dovedit a fi utile pentru slăbit, deoarece stimulează arderea grăsimilor.  În plus, ceaiul verde este bogat în antioxidanți și substanțe anticancerigene care protejează corpul de afecțiuni grave. 


14. Consumă multe fibre

Consumul alimentelor cu un conținut mare de fibre taie pofta de mâncare, deoarece acestea conferă sațietate pe o perioadă lungă de timp. Fructele, rădăcinoasele și verdețurile sunt cele alimentele care conțin multe fibre și pe care e poți consuma oricând. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;