13 gustări sărace în carbohidrați. Nu-ți sabotează dieta!


Avocado cu crackerși din secară sau merele cu brânză sunt două variante de gustări sărace în carbohidrați. Descoperă o listă care te poate ajuta dacă ești la dietă!
Cel mai adesea, pe lume par să existe numai gustări bazate pe acel element pe care trebuie să-l eviți cât mai mult: carbohidrații rafinați. Chiar și gustările considerate mai „sănătoase”, cum sunt batoanele de granola, smoothie-urile și covrigeii, sunt pline de carbohidrați. Dar asta nu înseamnă că nu poți găsi o gustare care să fie într-adevăr mai sănătoasă, iar dacă le combini, poți obține ceva cu adevărat delicios.

13 gustări sărace în carbohidrați


Brânza și merele

Aromele dulci și sărate contribuie la gustul foarte bun al acestei gustări. Combină o jumătate de măr, tăiat felii, cu câteva bucățele de brânză și nu vei acumula mai mult de 10 grame de carbohidrați. Combinația de proteine, grăsimi și fibre dă naștere unei gustări delicioase.


Avocado pe rondele de secară

Avocado ar trebui să aibă un rol foarte prezent în regimul tău alimentar. Pasează un sfert de avocado bine copt și întinde-l pe doi crackerși de secară și vei obține o gustare cremoasă, cu numai 18 grame de carbohidrați, dar și multe fibre și grăsimi bune pentru inimă. 


Iaurt și castraveți

Dă o notă de savoare iaurtului tău! Folosește 120 de grame de iaurt grecesc pe post de sos pentru 120 de grame de castravete, tăiat bastonașe. Vei obține astfel doar 12 grame de carbohidrați dar și o superdoză de 20 de grame de proteine. Este o variantă mai simplă a faimosului sos grecesc, tzatziki.


Rulouri cu șuncă de curcan

Șunca de curcan nu trebuie să fie doar topping pentru sendvișuri. Renunță la pâine și folosește în loc o felie de șuncă de curcan, pe care să o mănânci într-o frunză de salată verde, cu puțin muștar. Această gustare ușoară are doar 3 grame de carbohidrați dar îți va ține de foame toată după-amiaza.


Brânză cu smântână și fructe de pădure

Cheesecake-ul nu este tocmai o gustare sănătoasă dar poți să recompui puțin din savoarea lui într-o manieră sănătoasă. Combină 120 de grame de brânză cu smântână degresată și 60 de grame de fructe de pădure congelate și un îndulcitor fără calorii. Rezultatul? O gustare cu gust de desert și numai 18 grame de carbohidrați.

Țelină apio și unt de arahide

Folosește două tije de țelină de dimensiuni medii pe care să le ungi cu 2 linguri de unt de arahide natural și vei obține o gustare foarte sățioasă, cu numai 9 grame de carbohidrați.


Pastramă uscată de vită

Este gustarea excelentă.
Și vei avea numai 10 grame de carbohidrați, la o porție de 40 de grame.


Ou fiert tare plus un ingredient secret

Ouăle fierte tari sunt, prin excelență, gustarea perfectă. Iar dacă tai unul în jumătăți și adaugi câteva picături de sos iute, te vei bucura la fel de mult de gust pe cât se va bucura organismul tău de proteine. Și totul cu mai puțin de 1 gram de carbohidrați.


Nuci 

Amestecul de nuci este exemplu clasic de gustare și este la fel de apreciat și la birou dar și la o petrecere. 30 de grame de nuci sărate și crocante îți vor reînnoi rezerva de energie pentru câteva ore, cu numai 5 grame de carbohidrați.


Varză kale 

Chiar și cei care nu suportă varza vor trebui să fie de acord că este o gustare excelentă. Și totul cu mai puțin de 10 grame de carbohidrați. Iar rețeta este cât se poate de simplă: rupe frunzele, spală-le și apoi usucă-le cu un prosop de hârtie.
Amestecă-le cu o lingură de ulei și un sfert de linguriță de sare. Apoi, se coc la cuptor, la 150 de grade, timp de 20-25 de minute, până devin crocante.


Edamame

Cunoscute și sub numele de boabe de soia la aburi, acestea sunt pline de fibre și proteine și conțin numai 8 grame de carbohidrați la 60 de grame de boabe decorticate. 


Hummus cu bastonașe de ardei gras

Deși apar tot timpul împreună, hummus-ul nu trebuie servit mereu alături de lipii. 30 de grame de hummus, întinse pe câteva felii de ardei gras vor forma o gustare apetisantă, cu numai 16 grame de carbohidrați.


Roșii umplute cu ton

Folosește-te din plin de toate beneficiile cărnii de ton și evită carbohidrații care vin la pachet în sendvișul cu ton. Umple o roșie medie cu carnea de ton dintr-o conservă bine scursă și bucură-te de o gustare delicioasă, cu numai 3,5 grame de carbohidrați. 

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod
;