Doar 23% dintre persoanele diagnosticate cu cancer stomacal traiesc mai mult de 5 ani de la aparitia bolii, de aceea sunt importante recomandarile alimentare, potrivit unui studiu aparut in American Journal of Clinical Nutrition.
Dieta mediteraneană presupune un regim alimentar sărac în grăsimi rele, dar bogat în nutrienţi şi grăsimi esenţiale pentru sănătate. Acest stil de viaţă te poate ajuta să slăbeşti şi să fii sănătoasă. Află de la Dr. Oz ce reguli de bază trebuie să respecţi!
Din multitudinea dietelor care există pe lume, celebrul Dr. Oz le recomandă pe trei dintre acestea ca fiind cele mai eficiente şi cu rezultate garantate. Află despre ce diete este vorba!
Dieta mediteraneană, bogată în legume, fructe, nuci, seminţe şi peşte te ajută să reduci riscul de diabet de tipul II, este concluzia la care au ajuns cercetătorii spanioli.
Alimentatia a influetat intotdeauna starea de sanatate. Ca si in cazul altor afectiuni, dieta poate intensifica sau, din contra, reduce simptomele artritei reumatoide, precum inflamarea articulatiilor.
Exista trei diete care pot fi folos cand arterele inimii sunt ingustate: mediteraneana, saraca in calorii si saraca in carbohidrati, potrivit unui studiu aparut in jurnalul Circulation si citat de BBC News.
Desi ne putem mandri cu bucate gustoase, cand vine vorba de sanatate, bucataria romaneasca lasa de dorit. Grasimile din belsug, prajelile si rantasurile sunt prezente in mai toate mancarurile noastre traditionale.
Potrivit cercetatorilor norvegieni, o dieta nordica bazata pe consumul de fructe tari si peste bogat in Omega 3 este o metoda mai rapida, dar si mai sanatoasa de a slabi decat dieta mediteraneana in care legumele sunt elementul cheie.
Urmand o diete mediteraneana te poti proteja impotriva diabetului de tip 2, conform unui studiu efectuat recent.