Consumul de carne rosie in exces cauzeaza grav sanatatii! O noua cercetare efectuata de specialistii americani de la National Cancer Institute arata ca acest aliment ne scurteaza viata.
De Sărbători încearcă o reţetă nouă pentru a da un gust aparte fripturii din carne roşie, fie că este vorba de porc sau vită. Secretul stă în sosul delicios pe bază de muştar care va da o nouă aromă fripturii tale tradiţionale.
Cancerul renal are o incidenta crescuta in randul persoanelor cu varste intre 50 si 70 de ani. Numarul barbatilor bolnavi este cu aproximativ 50% mai mare decat cel al femeilor, iar incidenta creste odata cu inaintarea in varsta, arata ultimele date statistice.
O dieta bogata in carne rosie creste riscul aparitiei cancerului pancreatic, sugereaza o noua cercetare publicata in The Journal of the National Cancer Institute.
Persoanele care consuma in cantitati mari carne rosie, paine alba si cartofi albi in mod obisnuit, prezinta un risc mai mare de cancer la rinichi, sunt de parere specialistii.
Zece portii de carne rosie pe saptamana dubleaza riscul de pierdere a vederii, informeaza site-ul Telegraph.co.uk.
Consumul de carne procesata, mezeluri, bacon sau carnati creste riscul aparitiei cancerului la intestinul gros cu pana la 63%. Avertizarea a fost facuta de experti ai World Cancer Research Fund (WCRF).