O dieta bogata in grasimi saturate are drept rezultat cresterea productiei de colesterol din organism. Prin urmare, odata cu reducerea cantitatii de grasimi din dieta se poate mentine nivelul colesterolului sanguin total in limite aproximativ normale.
Cel mai renumit instructor de fitness din România, expert în dietă și stil de viață sănătos, ne sfătuiește ce alimente să alegem în această perioadă de iarnă. 7 Feb
Carbohidraţii te pot ajuta să slăbeşti şi energizează organismul dacă ştii pe care să-i alegi. Află de la celebrul Dr. Oz la ce surse de energie poţi să apelezi fără să-ţi fie teamă că te vei îngrăşa! 1 Feb
Ştiu că erai convinsă că bananele îngraşă şi nu sunt nicidecum indicate în cura de slăbire. Nu de aceeaşi părere sunt cercetătorii care au demonstrat că ele conţin amidon rezistent care accelerează slăbirea. Află ce alte alimente te ajută să slăbeşti!
Dacă te antrenezi de câteva ori pe săptămână trebuie să ştii când este cel mai indicat să mănânci şi ce alimente să eviţi pentru a nu distruge efectele benefice ale exerciţiilor fizice. Vezi ce-ţi poate distruge antrenamentul!
Toate curele de slăbire îţi spun să excluzi carbohidraţii, însă trebuie să ştii că organismul uman are nevoie de ei pentru buna funcţionare. Trebuie doar să-i alegi pe cei buni, de exemplu pâinea neagră şi pastele integrale. Vezi lista carbohidraţilor buni!
Dieta şi sportul sunt o parte importantă în procesul de slăbire, însă mai ai ceva de bifat pe lista ta cu priorităţi: trucurile care te ajută să-ţi accelerezi metabolismul, astfel încât să arzi mai multe calorii şi să slăbeşti sănătos. Iată care sunt aceste soluţii!
Supraponderabilitatea şi obezitatea au devenit rapid o epidemie şi o problemă majoră de sănătate la nivel mondial.
Oamenii de ştiinţă americani susţin că da, reducerea consumului de carbohidraţi ne ajută să trăim mai mult, să fim sănătoşi şi plini de energie.
Unele mituri, aparute de-a lungul timpului, reusesc sa se pastreze cu incapatanare si sa ne afecteze destul de serios dieta sau obiceiurile de fitness. Iti prezentam mai jos o serie de astfel de mituri, desfiintate de specialistii shine.com.
Dietele bogate in proteine nu sunt de folos persoanelor care isi doresc sa slabeasca, se arata intr-un studiu aparut in American Journal of Clinica Nutrition.
Specialistii avertizeaza femeilie care consuma prea multi carbohidrati ca se expun unui risc ridicat de a dezvolta boli de inima, informeaza publicatia britanica DailyMail.
Exista trei diete care pot fi folos cand arterele inimii sunt ingustate: mediteraneana, saraca in calorii si saraca in carbohidrati, potrivit unui studiu aparut in jurnalul Circulation si citat de BBC News.
Dietele sarace in carbohidrati pot infunda arterele si cresc riscul de infarct, arata un nou studiu.
Dieta cea mai eficienta pentru a scapa de kilogramele in plus, dar si pentru a mentine valorile normale ale colesterolului, este cea care contine mai multe proteine decat carbohidrati.
Daca este urmata corect, dieta hipocalorica ajuta nu doar in procesul de slabire, ci si in mentinerea starii de sanatate a organismului. Cui se adreseaza, care sunt principiile si cat de eficienta este...
Eliminarea carbohidratilor din dieta te poate ajuta nu numai sa slabesti, ci si sa iti pierzi memoria.
Ghidul ofera informatii clare si simple celor ce doresc schimbari semnificative in regimul lor alimentar, fara prea multa bataie de cap, oferind: Liste complete si detaliate, cu valorile exacte ale continutului in calorii, carbohidrati si colesterol ale sutelor de alimente cotidiene;Explicatii...
Majoritatatea parintilor incearca sa le ofere copiilor gustari si pranzuri care sa contina alimente sanatoase pentru intreg corpul, inclusiv pentru dantura lor. Insa nu este intotdeauna usor. Copiii poftesc la tot felul de produse nesanatoase pe care le vad la televizor sau in magazine. Si astfel...
Un sistem imunitar sanatos este transmis copilului in primii ani de viata, din aceasta cauza trebuie sa ai mare grija de
alimentatia ta pe perioada sarcinii si mai ales in primele etape ale vietii copulului tau, cand acesta este alaptat la san si astfel ii poti transmite microflora bacteriana.
Cartea prezinta, intr-un stil concis si clar, felul in care obiceiurile noastre alimentare ne influenteaza in mod direct starea de bine fizic si phiso-emotionala.