Alaptatul este cel mai natural si mai hranitor mod de a contribui la dezvoltarea bebelusului, care aduce numeroase beneficii atat pentru bebelus cat si pentru proaspata mamica.
Revista Time a stârnit o adevărată furtună de internet când a publicat coperta ediţiei printate care înfăţişează o mamă de 26 de ani în timp ce îşi alăptează fiul de 3 ani, urcat pe un scaun ca să ajungă la sân. 11 Mai
Recomandă şeful pediatrilor din România
Pentru multe mămici, prima perioadă alături de bebeluş este dificilă şi cu multe sentimente contradictorii: fericire, împlinire dar şi multe temeri şi îndoieli. Perioada de alăptare
Copiii care sunt alaptati la san mai mult de sase luni sunt protejati de afectiunile mintale care apar la varsta adulta, potrivit unei noi cercetari.
Reprezentanta UNICEF in Romania impreuna cu Organizatia Mondiala a Sanatatii anunta certificarea a 23 de maternitati ca "Spital Prieten al Copilului".
Primii trei ani din viata unui copil sunt esentiali pentru dezvoltarea lui, iar nutritia are rolul cel mai important. De aceea, fiecare mama trebuie sa stie ce este recomandat si ce este contraindicat pentru o dezvoltare armonioasa a copilului.
In perioada 10-16 august 2009, in Bucuresti va avea loc "Saptamana alaptarii" care atrage atentia asupra importantei de a alapta copiii la san.
O statuie a actritei urmeaza sa fie prezentata publicului in luna septembrie. "Opera de arta" o prezinta pe Jolie in pielea goala, in timp ce-si alapteaza gemenii.
Iritatiile si fisurile care apar la nivelul mamelonului in timpul alaptarii pot transforma acest moment placut intr-un proces dureros si inconfortabil, ducand chiar la intreruperea prematura a alaptarii.
Alaptarea este un proces natural si simplu, ce ofera bebelusului tau hrana ideala pentru a creste si a se dezvolta sanatos. Este, in acelasi timp, si o cale sigura de a te atasa, cu tandrete si dragoste, de copilul mult asteptat.
Cercetatorii danezi au descoperit ca prin alaptare bebelusul primeste o cantitate deloc neglijabila de substante toxice de la mama.
Vorbeam intr-un material anterior, "Alimentatia nou-nascutului in primul an de viata", despre avantajele pe care le aduce alimentatia naturala pentru copil, in primele sase luni de viata.
Un test pentru stabilirea nivelului de alcool din laptele matern va aparea pe piata in Marea Britanie in aceasta saptamana.
Alimentatia bebelusului in primii ani de viata este esentiala pentru dezvoltarea sa fizica si psihica. O spun in egala masura nutritionistii, pediatrii si neonatologii si o dovedesc...
Alimentatia naturala este un dar si, in egala masura, un drept, de care nou-nascutul trebuie sa beneficieze din plin. Alaptatul este benefic in primul rand pentru copil, dar extrem de sanatos...
Ca si in perioada sarcinii, este recomandat sa eviti: tutunul, alcoolul, junk-food, prajelile, alimentele pregatite la microunde, cafeaua, anumite ceaiuri excitante, excesul de sare, grasimi. Indicat este sa incerci sa urmezi o alimentatie sanatoasa, sa iti prepari singura hrana pentru a-ti alege...
Cercetatorii aduc noi dovezi care intaresc teoria conform careia alaptarea reduce semnificativ riscul aparitiei cancerului de san la mama.
UNICEF si Societatea Romana de Televiziune organizeaza in data de 10 mai un nou teledon pentru a strange fonduri in beneficiul copiilor din Romania, sub umbrela Initiativei Spital Prieten al Copilului.
Sute de cazuri de alergii care sunt inregistrate in fiecare an se termina prin decese provocate de reactia organismului la anumite alimente. Dintre alimentele care cauzeaza cel mai frecvent alergii fac parte graul, soia, arahidele, laptele sau ouale. Consumul unor astfel de alimente pot duce la...
Atunci cand ai aflat ca esti insarcinata, ai trait niste clipe cu adevarat extraordinare. Emotii, teama inerenta de necunoscut si, dincolo de toate acestea, iubire.