fizică

De ce sunt mai buni băieții la fizică? Iată ce zic studiile!

Cercetătorii au afirmat că băieții sunt mai buni la fizică deoarece învață despre mișcarea proiectilului de fiecare dată când merg la toaletă. Iată care este explicația acestei concluzii!
Care este motivul pentru care sunt mai buni băieții la fizică?

Încă de la o vârstă fragedă, băieții sunt învățați cum să nimerească toaleta cu acurațete, astfel încât să nu facă mizerie în baie, lucru care le oferă o mai bună înțelegere a mișcării proiectilului, după cum au afirmat trei cadre universitare. Anna Wilson de la Universitatea Abertay împreună cu David Low și Kate Wilson de la Universitatea din New South Wales, Canberra, au explicat teoria pe care o au.

Practicile de urinare le pot oferi un avantaj băieților față de fete atunci când vine vorba de fizică.
Cercetătorii au concluzionat că nu există o cale simplă de a le oferi fetelor aceleași oportunități de explorare a mișcării proiectilului pe care le au băieții. Au fost examinate diferențele de gen în ceea ce privește scorurile de la testele de fizică și s-a constatat că fetele, în general, au un punctaj mai mic decât băieții, însă doar când vine vorba de anumite teme. Cele mai mari diferențe dintre fete și băieți apar în chestiuni care implică mișcarea proiectilului - lucruri care au fost aruncate, lovite etc.
La unele întrebări din acest domeniu s-a descoperit că doar aproximativ o treime din fete au răspuns corect, comparativ cu două treimi dintre băieți. Acesta nu este un decalaj trivial al performanței, în special atunci când un test poate conține mai multe întrebări despre proiectile. Curriculumul fizicii folosește adesea mișcarea proiectilului ca un punct de plecare pentru concepte de mecanică mai complicate, cum ar fi forța, energia și impulsul.

Se presupune că această ușurință cu care învață băieții noțiunile de fizică provine din faptul că anumite concepte le sunt mai familiare și, prin urmare, mai ușor de relaționat cu ele.
Cercetătorii au concluzionat că nu există o cale simplă de a le oferi fetelor aceleași oportunități de explorare a mișcării proiectilului. Aceștia au sugerat, în schimb, că programa școlară de la fizică să fie structurată într-un mod diferit, astfel încât să nu înceapă cu mișcarea proiectilului. Alte subiecte, cum ar fi conservarea energiei care este mai importantă pentru fizică, ar putea fi predate în primă instanță.
iulia-mirica
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod