Idei geniale care te ajută să găteşti mai sănătos. Îţi fac viaţa mai uşoară în bucătărie!

Trucuri culinare

Nu numai că îţi fac viaţa mai uşoară în bucătărie, dar aceste trucuri te vor ajuta şi să găteşti mai sănătos. Ţine minte aceste idei şi aplică-le la tine în bucătărie!
Nu trebuie să-ţi petreci ore întregi în bucătărie pentru a obţine preparate sănătoase. Ideile geniale împărtăşite de bucătarii pricepuţi din întreaga lume îţi fac viaţa mai uşoară în bucătărie, deoarece îţi garantează că mâncărurile tale vor ieşi de fiecare dată gustoase şi mult mai sănătoase. Astfel că data viitoare când te apuci de gătit nu uita să pui în aplicare aceste trucuri utile:


Pune uleiul într-un recipient cu pulverizator

Fie cumperi un produs cu acest sistem din magazine, fie poţi să cumperi un recipient cu pulverizator în care să păstrezi uleiul pe care obişnuieşti să-l foloseşti pentru gătit. Astfel, nu vei fi tentată să torni o cantitate mai mare de ulei şi să faci mâncărurile mai grase.


Foloseşte pentru călit puţin ulei şi apă

Ca să eviţi prăjirea cepei care este baza pentru orice mâncare este de preferat să pulverizezi foarte puţin ulei şi să laşi ceapa câteva minute sub capac, după care să adaugi 1-2 linguri de apă. Mai poţi să foloseşti supa concentrată de pasăre/vită făcută în casă pentru a căli diverse legume.


Foloseşte iaurtul simplu pentru a face un dressing

Sosurile din comerţ sunt pline de aditivi, de aceea ar fi mult mai simplu să foloseşti un iaurt grecesc pe care să-l condimentezi după propriile tale gusturi.
Usturoiul, mărarul, zeama de lămâie, piperul negru, ceapa roşie, paprika afumată sunt doar câteva dintre ingredientele pe care le poţi amesteca cu iaurtul simplu pentru a obţine un dressing gustos şi sănătos.


Presară seminţe crude de susan peste salate sau mâncărurile gătite

Acest mic truc contează enorm de mult, deoarece va aduce un aport însemnat de calciu în corp. Iar, în plus, preparatele tale vor fi şi mai aspectuoase.


Foloseşte mai des cuptorul

Dacă vrei să găteşti sănătos este recomandat să renunţi la prăjelile în tigaie şi să optezi pentru a prepara carnea mai degrabă la cuptor.
Este un mod mai sănătos de a găti şi nu vei folosi mult ulei. De asemenea, o altă metodă mai rapidă ar fi să foloseşti tigăile antiaderente cu capac (în genul dry cooker) pentru a găti pe aragaz, deoarece iarăşi nu este nevoie să adaugi mult ulei sau poţi să-l înlocuieşti cu apa pentru a forma aburi.


Toacă acasă carnea, în loc să o cumperi gata tocată de la magazin

Carnea tocată ambalată are un conţinut mare de grăsime, de aceea este de preferat să cumperi bucăţi mai mari de carne pe care să o toci rapid în robotul de bucătărie. Astfel vei ştii că ai ales un produs de calitate.

Recomandă acest articol:

Facebook Twitter gplus

Dacă ţi-a plăcut acest articol, te așteptăm și pe pagina noastră de Facebook!

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod