Cum sa te simti bine la birou

6. "Ma stimuleaza obiectele de papetarie, fie elegante, fie caraghioase. In plus, am un fix cu imaginea de pe monitor. Sunt poze artistice, pe care le gasesc pe situri specializate. Pastrez o perfecta ordine in calculatorul meu, iar asta ma ajuta foarte mult.” - Suzana, 29 de ani, ziarist intr-o agentie de stiri.

7. "Lucrez intr-o hala, care este lipsita de lumina naturala. Iar acesta a fost un stres cumplit, pana am primit o lampa pentru luminoterapie.” - Anca, 27 de ani, responsabil de marketing.

8. "Am pe birou o planta pe care o cresc de cand era o frunza. Am sentimentul ca este un fel de simbioza intre noi.
Eu o hranesc, ii pun apa, ea imi da un strop de oxigen. Ma gandesc sa imi iau si un peste, intr-un acvariu mic, sau un soricel! Chestia asta ma face sa ma duc cu placere la munca.” - Ana, 30 de ani, inginer.

9. "Am in birou o colectie cu pozele celor dragi. Dupa fiecare vacanta, duc o poza noua, in locul celei mai vechi dintre ele. Mesajul: a fost vacanta, o sa mai fie vacanta!” - Valeria, 36 ani, arhitect.

10. "In urma cu vreo cinci ani, fiica mea mi-a daruit un elefant de plus, si mi-a spus sa-l duc cu mine, la serviciu. Si asa am facut. Este pe biroul meu si este garantia ca indiferent cat de grea este ziua, indiferent cat de multe sunt problemele mele, seara ajung acasa, unde imi pot strange in brate copilul.
Asta imi da energie cat pentru zece.” - Silvia, 32 de ani, producator de televiziune.

11. "Omul a ramas cu reflexele ancestrale in ceea ce priveste mirosul. Memoria olfactiva nu se sterge niciodata. Iti amintesti toate mirosurile si le asociezi, instinctiv, cu momente placute sau neplacute. Asa ca eu aprind bete parfumate cu vanilie, din cand in cand la munca, mai ales cand sunt stresata sau obosita. Pentru ca mie mirosul de vanilie imi induce tihna si relaxare. Imi aminteste de Craciun, iar asta ma face sa ma simt bine si puternica.” - Sandra 43 de ani, procuror

Cum sa fii eficienta la serviciu


Colectivitatea, efortul individual, evaluarile, presiunile exterioare (in contextul crizei economice si nu numai), rateurile, succesele, toate fac parte din viata de zi cu zi, de la serviciu. La aceasta se adauga relatiile interumane cu toate ale lor.

De la amicitie, la intriga, de la ajutor oferit colegului de serviciu, pana la betele in roate pe care le pui sau iti sunt puse - toate sunt situatii carora trebuie sa le faci fata.

O stare de spirit buna, increderea in ceea ce esti, in ceea ce poti si in ceea ce stii sa faci, sunt fundamentale. Este bine ca la serviciu starea generala sa fie una agreabila, pentru ca daca te simti bine, vei munci bine!

1. "Nu caut in fiecare moment ca cineva sa ma laude. Ma multumeste faptul ca munca mea este luata in seama. Detest excesul de zel. Cred ca este o masca pentru incompetenta. Adica, de ce sa fac ore suplimentare, daca jumate din ziua de munca mi-am petrecut-o stand degeaba?” Andreea, 40 de ani, jurist.
 

Comentarii (2)

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • flying_high pe 22 Sep 2010, 14:41
    sfat

    as dori sa-mi fac si eu un blog. ma poate ajuta cine va cu un sfat, idee?

    1
    0

  • el20e21 pe 17 Aug 2009, 01:58
    munca

    as vrea sa cred ca putem sa facem tot ce ne-am propus intr-o zi, dar... Eu una sunt o persoana careia ii place sa se planifice o data ajunsa la locul de munca, dar nu precizes o ordine anume de a le realiza. Pentru noi Evele , fie casatorite sau nu ne este mai dificil sa avem timp pentru noi intre job cumparaturi , mancare, familie.. De aceea cel mai imp este sa avem incredere in noi. Si nu disperati daca nu ati reusit sa faceti un anumit lucru. Mama imi spunea ,,pana nu le vine ziua si minutu nu poti sa le faci'' , are dreptate

    1
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod