Zece motive pentru care colegii de birou nu te plac

Probabil ca esti o persoana draguta si dezinvolta, insa se pare ca nu reusesti sa fii pe placul colegilor de serviciu. Ti se intampla sa iesi la o tigara si toata...
Probabil ca esti o persoana draguta si dezinvolta, insa se pare ca nu reusesti sa fii pe placul colegilor de serviciu. Ti se intampla sa iesi la o tigara si toata conversatia de dinainte sa se opreasca brusc? Tot grupul se imprastie imediat ce ti-ai facut aparitia? Daca ti se intampla astfel de lucruri, atunci poate ca ar trebui sa incerci sa afli motivul pentru care toti incearca sa te evite.

Iata care este topul celor 10 motive posibile pentru care colegii de birou iti evita compania:

1. Cerul nu este tocmai albastru - este turcoaz

Ti se intampla sa dai intotdeauna informatii obscure sau sa subliniezi unele detalii inutile? Daca faci astfel de interventii in discutie care l-ar putea face invidios chiar si pe cel mai abil cunoscator in domeniu, atunci nu trebuie sa te mai intrebi de ce unele persoane evita sa stea de vorba cu tine. Renunta la atitudinea de "stiu totul" sau te vei specializa in iesitul la pranz singura.


2. Iti place sa fumezi tigara de la tigara

Nu esti niciodata de gasit atunci cand este nevoie de tine deoarece ai "pauza de tigara"? Limiteaza-ti "fumurile" doar la pauzele standard si incearca sa dovedesti ca esti o persoana de baza atunci cand este necesar.

3. Vrei sa arati ca esti workaholica

Stai pana tarziu la birou, iti iei pauze de masa cat se poate de lungi si nu reusesti sa-ti intri in ritmul de lucru si sa muncesti cu adevarat mai devreme de ora 14,00? Totusi, incerci sa te asiguri ca toata lumea te vede muncind dupa ora 17,00? Ei bine, afla ca nu impresionezi pe nimeni in acest fel, ci nu faci decat sa-i enervezi si mai tare pe cei care si-au terminat ziua de lucru inainte ca tu sa incepi.

4. Revista de birou cu informatii utile

Esti persoana potrivita cand vine vorba de completarea informatiilor legate de oricine din companie? Daca vrei sa-ti faci si sa-ti pastrezi prietenii, atunci invata sa pastrezi secretele.


5. Avocata diavolului

Te simti obligata sa fii tot timpul pe cealalata baricada indiferent de subiectul discutiei doar pentru a face opinie diferita? Atunci, ar trebui sa te opresti acum din acest comportament. Nimic nu este mai epuizant pentru colegii tai de birou decat sa stie ca tu esti mereu pregatita cu contra-argumente la tot ceea ce spun.

6. Si da-i si lupta, si lupta si da-i

Te izbesti de obstacol dupa obstacol in incercarea de a conduce intr-o anumita directie cu victimele tale inocente? Daca singurul raspuns pe care il primesti este "mda, mmda, ihm..", atunci cu siguranta interlocutorii tai nu sunt deloc interesati de ineptiile tale. Si acum, intoarce-te la lucru!

7. Trebuie sa-l vezi pe ala mic!

Tot legat de conversatiile neinteresante, o alta modalitate prin care iti poti atrage antipatia colegilor este sa vorbesti continuu despre copilul tau.
Numai familia si prietenii foarte apropiati ar trebui anuntati de fiecare silaba gangurita de micutul tau, de primul pas sau de scutecele murdare. Este extraordinar faptul ca-ti iubesti atat de mult copilul, dar nu face din asta singurul subiect de conversatie de care esti capabila.

8. Domnisoara dezordonata

Lasi vasele murdare in chiuveta, mancarea veche in frigider, cuptorul cu microunde improscat cu mancare si firimituri pe masa? Atunci este foarte clar motivul pentru care ii scoti din sarite pe colegi. Lasa curat dupa ce te-ai folosit de ceva.

9. Unde iti este nasul?

Iti urmezi seful in mod constant, razi numai la glumele lui si il numesti in cele mai mult e conversatii? Daca este asa, atunci inseamna ca esti o lingusitoare. A lucra in cadrul unei companii presupune de foarte multe ori sa-l "perii" pe sef, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-l ridici in slavi la fiecare pas in timp ce ii innebunesti pe toti din jur.


10. Gura sparta

Conversatiile tale la telefon sunt destul de zgomotoase incat s-ar putea crede ca vorbesti la speaker, chiar daca nu este asa? Incearca sa dai volumul mai incet si sa pastrezi linistea in birou.

Daca te recunosti in cel putin unul dintre aceste scenarii, atunci trebuie sa fii atenta: este momentul sa-ti schimbi stilul. Bineinteles ca nu vei reusi niciodata sa fii pe placul tuturor, dar relatiile sanatoase de serviciu sunt absolut necesare pentru a-ti duce la indeplinire obligatiile si pentru a avansa pe viitor in cadrul companiei. Asa ca, renunta la aceste obiceiuri enervante si asigura-te ca-ti vei castiga cativa prieteni cat mai repede.
 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod