Util + Placut = Sex la locul de munca

"S-a intamplat sa ne 'incalzim' la birou si... am mers pana la capat, pur si simplu...". Asa si-a inceput povestirea tanara care a marturisit ca de cateva luni intretine relatii sexuale cu colegul ei, chiar la birou...
"S-a intamplat sa ne 'incalzim' la birou si... am mers pana la capat, pur si simplu...". Asa si-a inceput povestirea tanara care a marturisit ca de cateva luni intretine relatii sexuale cu colegul ei, chiar la birou. Faptul, aparent greu de crezut, este sustinut si de rezultatele unui sondaj efectuat de un site de recrutare: un roman din patru recunoaste ca a facut sex la locul de munca.

Sondajul (realizat in perioada 1-2 septembrie 2008 pe un esantion de 2.874 de persoane care au accesat site-ul de recrutare www.YourJob.ro) mai arata ca 3% dintre participanti au recunoscut ca au fost nevoiti sa faca sex la job cu persoane din afara companiei, din diferite motive.

Acesta arata si ca peste 60% dintre respondenti ar face sex la locul de munca daca s-ar ivi ocazia. Dintre cei care ar face sau care au facut sex la birou, 70% sunt din mediul urban, iar restul de 30% au domiciliul stabil in mediul rural. Pe primul loc in acest top se gaseste Bucurestiul, cu cel mai mare numar de persoane care au facut sex la birou, in procent de 65%.

Ideea unei astfel de anchete a pornit de la, declara Stefan Visan - CEO Yourjob.ro, dorinta de a cunoaste realitatea: "In ultima perioada am auzit tot mai des ca angajatii romani intretin relatii sexuale la locul de munca. Preocupati de realitatea de pe piata pe care functionam, am decis sa aflam care este adevarul in ceea ce priveste relatiile la locul de munca, chiar de la cei care o influenteaza: angajatii.".

Intamplator, acum doua zile am cunoscut-o pe Lavinia - acesta este pseudonimul sub care ea a ales sa marturiseasca picanteriile din viata ei profesionala. In felul acesta, am facut cunostinta cu realitatea la care face referire si Stefan Visan, CEO Yourjob.ro.

Lavinia lucreaza la o firma mica de aproape doi ani de zile. In urma cu cateva luni, intre ea si colegul ei de birou s-a infiripat "nici nu stiu daca e o relatie pe bune. El e cu cineva, eu sunt singura... ne leaga doar partidele de sex, din cand in cand". Ea nu vrea mai mult decat are. Ii este suficienta o "partida zdravana" o data sau de doua ori pe saptamana. Toate acestea se petrec la birou, fie dimineata devreme, inainte de venirea colegilor, fie seara tarziu, dupa plecarea lor.
 

Comentariile 1-50 din 61

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • aa pe 21 Aug 2012, 13:08
    la servici parca se muncea...

    moralitatea e cam la pamant... si eu m-am indragostit de un coleg, ne-am apropiat oarecum, dar niciodata nu a fost nimic intre noi. nu se poate... nu mai exista limite ?? parca e o adunatura de ...incompetenti la birourile astea. luati-va o camera de motel, la birou se munceste. culmea e ca nici nu se mai ascund, stiu ca nu au ce sa pateasca... si mai rau, asa un om poate sa fie chiar iubitul tau / iubita ta....

    0
    0

  • elena pe 8 Iun 2009, 20:25
    sexul la bIrou?????????

    ptr.razvy........afirmatia ta ca atunci cand vei fi casatorit vei opri aceste distractii.....este neadevarata.......vei face la fel...dar vei avea GRIJA sa nu afle SOTIA asta daca nu cunva te vei casatori din interes si nu va mai fi cazul =veti avea amindoi vieti separate???????????

    1
    0

  • razvy pe 5 Ian 2009, 11:36
    sexul la birou :X o minunatie

    ca barbat e foarte bine sa faci sex la birou cu colegele tale care te atrag. ca femeie combinata e interzis sa ai orice fel de relatie cu alt barbat. cu asta sper ca am zis tot. procentul este exagerat... 70% nu este in niciun caz. eu lucrez intr-o multinationala si sunt printre cei mai tineri colegi , nu ma pot plange de mine pentru ca am avut intotdeauna succes la femei insa la birou e cu totul altceva... e greu sa gasesti o partenera dispusa sa faca acest lucru chiar daca te place.. din pacate femeile se feresc prea mult de sex si nu stiu ce ar putea castiga daca ar fi mai deschise la subiectul acesta. iar pentru magda: tu consideri oameni sanatosi mental si sexual pe cei care gandesc precum o faci tu insa doar pt ca sunt diferiti de tn unii nu inseamna ca sunt bolnavi. nu ma pot pune in postura ta pentru ca nu am copii si cand o sa am oricum sper sa am baieti. de cate ori am ocazia sa fac sex la birou voi face chiar daca e vorba de o colega mai tanara sau mai in varsta, cu copii sau fara, combinate sau libere.pt mn e doar sex sportiv si sunt un atlet desavarshit. restul chiar nu ma intereseaza. nu ma consider o bruta insa in viata fiecare om e pe cont propriu in viata si trebuie sa profiti pentru tine si familie pe unde poti. ink nu am familia mea iar cand o voi avea voi opri aceste distractii. deocamdata e liber. tot respectul

    1
    1

  • alice_flory pe 29 Oct 2008, 18:19
    Sex

    multe comentarii care s`au abatut de la subiect..nu am ce citi!

    0
    0

  • ghici! pe 24 Oct 2008, 15:05
    hihihi

    aici erai, bunica specialista?

    0
    0

  • Magda pe 21 Oct 2008, 23:50
    Ptr. @Lumi

    Doamne, iarasi ma extaziez ! Nu am intrat decat de cateva luni pe site-ul acesta "de suflet " ! Ca specialista si ca ca bunica, am intrat - obligata -in PC, acum 4 ani ca sa imi scriu lucrarile direct in aici, nu in pix. Intru frevent pe site-uri profesionale, unde nu conteaza decat daca debitezi judecati de valoare....poti fi si homosexual; important este sa te citeasca lumea daca ai publicat o carte de referinta. Aici insa e cu totul altceva; eu n-am dat decat de tipe excentrice si anapoda, citind alte articole. Foarte putine femei adevarate ca tine am intalnit. Ai mare dreptate si abia astept, vineri, sa vina nepotica la mine sa-i arat ce ai scris, ca sa vada ca oamenii echilibrati o sfatuiesc acelasi lucru. Iti dorim tot binele din lume, sa vina barza cu-n Ingeras - baietel si cate zile vei avea sa fii iubita sincer de sotul tau .

    0
    0

  • Lumi pe 21 Oct 2008, 18:34
    pt Magda

    sincer.. chiar nu stiu ce sa spun... sa va rugati sa dea de un mediu frumos:) sau sa o faceti farmacista:) eu asta sunt si mi-a fost bine ca femeie, desi am mai avut momente penibile si ciudate ... dar nu atatea cate au avut alte colege. si sa o educati sa fie luptatoare, razbatatoare, si sa zambeasca mai putin. o fata frumoasa(ceea ce clar e ) asa trebuie sa faca. sotul meu chiar se amuza cand ieseam la inceput ce diferenta era intre cum priveam barbatii din jur(privirea de gheata, cum ii spune el). educati-o sa fie cat mai rece cu cei din jur(in afara de familie). ajuta enorm. am simtit-o pe pielea mea. in firma in care lucrez nu cred ca am zambit de 3 ori de cd sunt aici si nimeni nu poate sa spuna nimic, pt ca par inaccesibila. asta trebuie sa faca, sa devina inaccesibila, pt ca la cat de frumoasa e poate f usor sa isi atraga probleme:( si iti spun eu ce face daca o da un bou afara! capul sus. aia face. ca o sa fie o femeie puternica. eu am patit si asa am facut. am plans, recunosc,dar de ciuda pe mine ca nu m-am dus in alta parte. e cel mai mare compliment pe care ti-l poate face un sef, sa te dea afara pt principiile tale pentru ca nu le intelege. si atata timp cat va are pe voi langa, nimic nu e greu:) si sincer, imi doresc baiat. inteleg prea bine grijile astea, ca eu am trecut prin ele pt mine. cred ca as fi exact ca tine acum.. dar viata e lunga. poate totusi moralitatea e pretuita de oameni. putin, e adevarat. cat despre "moda"noua cu viata asta plina de promiscuitate, asta nu e moda, e o mizerie. vad in jurul meu si ma intreb unde o sa ajungem..

    0
    0

  • Magda pe 21 Oct 2008, 17:53
    Erata

    * Magda trebuia scris ! Scuze !

    0
    0

  • Magra pe 21 Oct 2008, 17:52
    Ptr.*Lumi

    Ma bucur sincer ca mai aflu si o sotie fericita pe acest site! Ok ! Am inteles totul, dar, spune-mi si mie, daca n-am dreptate cand mi-e teama, ca sunt sigura ca "o feminina" crescuta de noi, va tipa, va cere ajutor, va sfasia BRUTA, dar ....dar....daca nu scapa( ea fiind fecioara la vremea aceea, poate, deci necasatorita) si, daca da Domnul sa scape....scapa de tot, cu job cu tot ! O pune Bestia pe liber ca nu i-a cedat ! De asta ne e teama ! Stii ce fac eu acum, de cand a inceput scoala? Imi ascult nepoata la ....comentarii pentre testarea nationala...Stii cum le viseaza? Ca la DVD! Deci asa copil avem! Cum sa piarda job-ul din cauza ca nu e..."la moda"! Spune-mi, cum s-o mai crestem???? Te sfatuiesc sa iti dea DOMNUL forta si STIINTA sa nu faci o fetita ! E mult mai simplu pentru cine are baiat! Si....pacoste...mai este si ca este neadevarat de frumoasa ! Cred ca, acum, este un blestem sa fii unica la fizionomie! Are ceva scandinav in ea: blobda, natural, carliontata, natural, gene negre , lunuuungi si niste oooooooooochi aaaaalbaaaaaaaaaaaaas- triiiiiiiii ! De vis! Are 13 ani! Este si olimpica ! OF! Numai mama si bunica de fata sa nu fii! Asta vreau sa intelegi! NIMIC nu vrem decat ce am avut noi - eu si fiica mea ! Adica Iubire, pace in cuib si ...."paine" ! Atat ! Cu sinceritate!

    0
    0

  • andrei pe 21 Oct 2008, 16:43
    nu mi se pare ceva iesit din comun

    eu am facu-o cu prietena mea in mai multe locuri publice. neam incins si nu am mai putut rezista tentatia a fost prea mare :P.... prima oara a fost in parc pe o creanga :P iar apoi la scoala asa ca nu vad de ce vi se pare asa ciudat sa o faci la birou

    0
    0

  • corina25L pe 21 Oct 2008, 13:03
    ce e interzis e intotdeauna incitant

    ce ce se intampla in Romania din zilele noastre e trist dar adevarat, valorile morale nu mai au nici o importanta, doar satisfactia trupului conteaza, am devenit peste noapte mari consumatori de SEX, luand ca exemplu occidentul. Si totusi nu cred ca "partenerului" Laviniei iar placea sa afle ca iubita lui cu care urmeaza sa se casatoreasca face SEX nebun la birou cu un coleg....

    0
    0

  • Lumi pe 20 Oct 2008, 18:33
    pt magda

    ma refeream in primul rand si la autoeducatie:) adica de acord, ai mei mi-au dat o educatie, dar si eu m-am educat. dar nu au fost doar ei. si nu am fost "jucarie" sau pion.sunt un suflet. ca sa clarific.(de aici "SE") si ma referam la situatiile extreme in care nu ai ce face(si daca sare pe tine in birou nu poti decat sa fugi). nu la educatie si valori. astea le am si eu, le are orice om normal. sunt casatorita cu primul barbat din viata mea si chiar nu am o problema cu asta, si sunt chiar mai fericita decat multi altii care cauta si nici nu stiu ce cauta..am avut niste principii mai mult decat clare din start, si profesional si personal. dar ca femeie intr-o lume care e dominata de barbati (asa e, chiar daca ne ascundem dupa deget), situatii de gen apar, cand un sef face avansuri. ca femeie poti sa alegi si sa spui NU. exista si acest gen de barbati. dar sa nu generalizam. si da, cand o sa fiu mama probabil o sa fiu ca o fiara pentru oricine ii va face ceva copilului meu. p.s. si sotul meu e tot acea specie de barbat special, care ma face sa ma gandesc numai la el de ani de zile fara nici cel mai mic efort. asa ca nu putem decat sa ne dorim sa avem copii care sa aibe norocul nostru si chiar mai mult de atat.

    0
    0

  • CARMEN pe 20 Oct 2008, 02:51
    SEX LA MUNCA

    MI SE PARECEVA NORMAL,MAI ALES DACA NU ERAU CASATORITI......NU FAC NIMIC RAU ........SEXU E CEVA FRUMOS SI NORMAL CARE TREBUIE IMPARTIT CU PERSOANA CARE TE ATRAGE SI VREI SA FIE CU TINE

    0
    0

  • anibas_olt pe 18 Oct 2008, 14:54
    salbatic

    imi provoaca scarba astfel de persoane

    0
    0

  • ariel pe 18 Oct 2008, 12:40
    absurd

    Dane, daca tu cauti "artificii" pentru "prelungirea si marirea apetitului sexual" prin sex in diferite locuri publice, inseamna ca esti cam impotent. E de-a dreptul socant acest articol. Eu lucrez intr-o companie multinationala, unde se munceste pe bune, cred ca nici unuia dintre colegii mei (si pe la birouri sunt vreo 150) nu i-a trecut prin minte o asemenea aberatie. Asta pentru ca sunt profesionisti, nu animale. Prin alte "firmulite" de doi lei chiar nu stiu ce se intampla. Probabil de-asta merge economia romaneasca asa de "bine". Pentru ca in nu stiu de "birouri" in loc sa se munceasca, se face sex. Sunt de acord ca daca iti place colegul sau colega, chiar daca nu sunteti single, sa faceti sex, dar oriunde in alta parte. Si totusi, cred ca un intelectual nu s-ar deda la asa ceva. Probabil "sex la locul de munca" se refera la maturatorii de pe strada care noaptea dupa ce au maturat strada mai intra in cate un boschet. Cred ca doar aceasta categorie de salariati nu ar fi in stare sa discearna ce anume se face si ce anume nu se face la locul de munca.

    0
    0

  • ghici! pe 17 Oct 2008, 19:05
    gotcha

    ce mai faci Elena?

    0
    0

  • Magda pe 17 Oct 2008, 17:02
    Pt. dima.alexa

    Asta e opinia ta....nu contestam ce trairi ai tu, dar etic si frumos ar fi sa nu mai "intoarca privirea pe sub gene" si sa nu mai faca nici prietena, nici nevasta "sex explicit" cu un....."aratos"....ivit in cale. Mereu mi-a fost rusinre ca sunt femeie, cand am vazut, de-a lungul timpului de ce suntem capabile! Este"sfanta" atractia, OK, dar , cand avem un statut, cand am jurat ca-l iubim si-i suntel fidele LUI, atunci, ce rost mai are???Ne facem noua rau, in primul rand! Stiu ca sunt opinii diferite si aici, dar fiecare gandeste si se poarta cum "sa-i fie bine cu ea insasi" si... "in hotarele proprii"! Eu m-am ferit, o viata intreaga, sa fiu agatata sau acostata ! Si credeti-ma, nu sunt o frumusete, dar nici o urata, ba dimpotriva sunt deosebit de placuta privirii si....atingerii, insa, de la Altar...GATA ! Adevarul este, si ca am avut o bafta unica sa am un sot atipic ! Stii ce am gandit si ce gandesc eu cand s-a uitat / se uita vreunul la mine cu subintelesuri? "Ia uite, infectul dracului, nici nu te spalasi pe dinti sau la .... si pornisi la agatat !" Si ma apuca asa o o sila ...., gandind ce metrosexual - om-amfibie - am eu acasa, dichisit si "la trei ace", si-n bucatarie, cand intram sa gatim ! Si gata...nu vine nici o vraja! "Iubirea se cere pazita de reaua ISPITA / Pazita cu sabii de-otel - si de EA, si de EL - , la fel ... zicea un cantec, pe vremuri !

    0
    0

  • dima.alexa pe 17 Oct 2008, 15:36
    atractia e sfanta

    e adevarat sanda ca nu poate fi acceptata de etica relatia lor...dar suntem oameni si sunt sigura ca toate evele au avut parte macar odata in viata lor de sentimentul suprem de atractie fata de un barbat...poate chiar femeie...daca oamenii astia sunt atat de atrasi unul fata de celalalt nu e de condamnat....asta nu inseamna ca el nu-si iubeste viitoarea sotie sau ca ea, lavinia nu este constienta...dar sexul si iubirea st lucruri separate. Ganditzi-va la momentele in care intoarceti privirea pe sub gene unui barbat aratos....in momentele alea nu simtiti ca nu va iubiti sotul..ci doar ca va atrage respectivul. Si sa fim realisti...nu toti reusesc sa imbine sexul cu dragostea in asa fel incat s nu insele, sau sa simta aceasta nevoie

    0
    0

  • Magda pe 17 Oct 2008, 14:08
    Pt.Cocolina

    Da, mai fata draga, ai dreptate....pana la Dzeu ! Dar , spune si tu, daca se extinde si prolifereaza si aceasta practica ( de o saptamana, ziarele +Alkina Plugaru numai asta propaga !), asa cum au navalit si altele peste noi, cum sa nu te gandesti, cu bataie lunga, ca , maine-poimaine, fetita ta sau nepoata mea, va fi ...violata de fiul sefului, de sef sau de alta creatura, acolo unde ea s-a zbatut sa ajunga, ca om al muncii ! De ex., am o amica foarte serioasa, care este editor si a cumparat o gaaaaaaaaaaarsoniera cu baiatul surorii ei, avocat. Dimineata, avocatul are clienti, iar de la 18,00-22,00, amica are EDITURA. Mereu se trezeste cu sotul ei, ca vine peste ea si una-doua vrea amor .....si are numai 2 buirouri si fotolii, dar , si baie! Deci, asa este OK! Vrea tipul acolo, nu in dormitor acasa! E superbine, mi-a zis si amica! Pe fotolii, pe birou, pe mocheta! Poftim toane benefice! Le accepta toata lumea! Sunt sot-sotie! Si Angela Merkel a raspuns la un interviu despre sex ca:" Acolo...acolo e treaba mea !"! Si este mai batrana cu 2 ani ca mine! Ma intelegi de ce mi-e teama ??? Poate esti si tu mama de fetita !

    0
    0

  • Cocolina pe 17 Oct 2008, 13:42
    Ca-n filme

    Nu mai fiti ipocriti! Cu totii avem momente cand ceva mai iesit din comun ne starneste apetitul spre experiente nabadaioase. Pentru unii poate fi sexul la birou, pentru altii faptul ca au schimbat pozitia clasica a mesagerului cand ea a ridicat un picior mai sus. In articol nu e vorba de moralitatea cuplurilor. Lavinia e responsabila doar pentru comportamentul de la birou, care, desi inadecvat, e incitant. Partenerul ei este insa responsabil pentru luarea unei decizii de comportament sexual in afara cuplului din care face parte. Recunosc ca si mie imi fac placere picanteriile, nu neaparat in aceasta varianta, dar fara un pic de febra...cum sa ne mai relaxam si noi?

    0
    0

  • rodique pe 17 Oct 2008, 13:40
    pentru gloria

    da cine te crezi ,tu draga gloria ,sa faci observatii la toata lumea? eu ma refeream la faptul ca voi ii criticati p-aia care fac sex la birou pentru ca voi n-aveti ce face, adiac n-aveti ce munci sau trageti chiulul cel putin ei isi umplu timpul in mod mai placut si mai sanatos

    0
    0

  • Mutu pe 17 Oct 2008, 11:51
    De ce sa mai muncim?Facem sex!

    E specific Romanului sa se ...uni pe alti.Se poate mari procentul.

    0
    0

  • diana10779 pe 16 Oct 2008, 20:47
    prostie si nerusinare

    hanna, daca tu crezi ca e in regula sa faci ceva la birou e treaba ta, dar cand el sau ea sunt casatoriti e o problema pt ca dintr-o chestia ca asta se poate ajunge la divort si daca mai e si un copil la mijloc iti spun ca nu e bine. eu am patit-o, fostul meu sot a facut-o cu o subalterna si crede-ma ca tipa este chiar o panarama care mi-a furat pur si simplu barbatul si nu a interesat-o ca e insurat si ca are un copil.

    0
    0

  • gloria pe 16 Oct 2008, 18:12
    .

    hanna, daca tu iei sloganul unei reclame la prezervative drept zicala...esti vai de steaua ta

    0
    0

  • lexus pe 16 Oct 2008, 14:28
    penibil

    este penibil articolul vostru....chiar nu inteleg ce sens are...sunt de accord cu cei care nu sunt de accord....iar pt hanna...imi par rau cagandesti asa....nu se bazeaza viata doar pe expresia..." carpe diem!" (traieste ti viata),viata inseamna mai mult decat atat....

    0
    0

  • agatha67 pe 16 Oct 2008, 12:23
    pt. Hanna

    Hanna, crede-ma, daca il iubesti, poti trai cu un singur barbat toata viata!

    0
    0

  • verra30 pe 16 Oct 2008, 11:10
    vai de voi!!!

    Democratia a fost inteleasa gresit in tara asta....pacat ....de tara!!!

    0
    0

  • hanna pe 16 Oct 2008, 09:41
    mironositelor

    ce mare branza daca faci sex la servici? inca este chiar foarte bestial nu duci o viata monotona, care e problema daca are nevasta sau urmeaza sa aiba nevasta oricum nu traieste niciun barbat doar cu o femeie precum nicio femeie nu traieste doar cu un singur barbat asta nu inseamna ca esti o panarama, pur si simplu asta e viata si cine nu recunoaste este un ipocrit sau o ipocrita. foarte bine traiti-va viata la maxim cu cap si asa e scurta, fiti siguri ca la 60 de ani nici dracu nu se va mai uita la femei asa ca profitati acum de tot dar cu cap. stiti zicala fac ce vreau dar stiu ce fac!? cu prezervativul? aplicati-o si traiti orice clipa la maxim.

    0
    0

  • raluxas pe 15 Oct 2008, 20:46
    pai de ce?

    pai de ce la birou? nici nu vreau sa ma gandesc... seara dupa program mai bine cauti undeva profesioniste, dar de ce sa nu recunoastem ca unele si-au gasit job doar prestand dupa program sau inaintea programului ?! sunteti oameni, nu animale! mai aveti sa incepeti si prin magazine, piata ,etc.... sex? inseamna doar nesatisfacerea fizica....si e dureros sa recunoasteti acest lucru, asa ca va ascundeti..... deci nu puteti sa aveti o relatie normala.....de aceea exista si anonimatul acestui studiu..... nu pot decat sa inteleg ca e o intreaga harababura in viata voastra si totul se face asa, cand apuci si cu cine apuci....ce ar fi sa sari pe cine-ti place in autobuz si in alte locuri?.....

    0
    0

  • Tamara pe 15 Oct 2008, 18:29
    @Dane, Felicitari !

    Braaaaavoooooooo, Dane! Uite si un barbat adevarat ! Vedeti ca mai sunt , si altii ! Asa este...dar sa fie cu dusul aproaaape si neaparat intre sot - sotie sau intre parteneri din relatie stabila, nu asa....una - doua sa-i sara in spate un tip unei angajate novice! Si ai dreptate pana la Dzeu, si cu IGIENA si cu ....moftul ! Da, daca stiu ca mai e si un rau prin apropiere, o scena de amor in padure o fi chiar ca-n Valsul vienez de J.Strauss! Dar musai sa se spele la rau, iar fata sa faca si pipi, ca asa recomanda toate manualele! Iar la slujba, sunt si dusuri, pe ici pe colo! Si hai, acceptam cu igiena de rigoare , dar nu toata ziua buna - ziua....vine vorba unui cardiolog care i-a raspuns mamei cand l-a intrebat daca are voie sa manance ...cozonac! "Da, Doamna, aveti voie, ca doar n-oti manca in fiecare zi "!!! Deci"mai rarut e mai dragut"< chiar si pe unde va trece prin cap !

    0
    0

  • mona28 pe 15 Oct 2008, 13:45
    cam incurajati infidelitatea si nesimtirea

    N-am nimic impotriva sexului la birou(sau oriunde s-ar petrece) atata timp cat fiecare este single,si nu este implicat in vreo relatie.Insa,referitor la articol...amandoi ma dezgusta!Atat el,pt ca isi inseala cu nesimtire viitoarea sotie,cat si fufa de Lavinia,care nu se gandeste decat la o "partida zdravana",fara sa-i pese ca el este totusi implicat intr-o relatie! Dar deh,stiti zicala aia "daca cateaua nu-si ridica coada..." Daca el e un dobitoc,macar ea daca ar avea bunul simt sa zica "Nu"...

    0
    0

  • lisa-monica pe 15 Oct 2008, 12:57
    realitatea

    Ma bucur mult,ca exista oameni ca voi, care va spuneti parerile in mod deschis....sincer aceste pareri conteaza...si-mi par opiniile unor oameni cu cap...e drept nu-i judecam pe altii....dar ma bucur inca o data ca exista oameni care nu ar face asta avand in vedere in principal,ca au pe cineva acasa care a investit in ei iubire si incredere....si pentru asta merita aceleasi sentimente si respect....

    0
    0

  • dan pe 15 Oct 2008, 12:27
    nu-i nimic rau

    sa constatat ca avind sex in diferite locuri publice , acest fapt mareste si prelungeste apetitul sexual . deci nu vad care ar fi problema . atita timp cit cuplul este pe aceeasi unda totul e ok. problema ar fi alta . higiena corporala dupa actul sexual . nu poti merge mai departe ''inclait-a''

    0
    0

  • nu conteaza pe 15 Oct 2008, 09:12
    devemin niste animale...

    Nu stiu ce studii scoateti voi dar mi se pare normal in primul rand sa tot promovati asemenea idei. Sa facem sex la birou pentru ca ni s-a pus pata pe nu stiu ce colega sau coleg, adica nu nu mai tinem cont ca suntem oameni , ca avem resposabilitati fata de familie, copii (care au), sa nu mai tinem cont decat de pornirile noastre animalice, sa nu ne putem controla MI SE PARE INUMAN. Asta inseamna sa n-ai o scara a valorilor, sa n-ai respect facta de tine si fata de cei de langa tine. Rusinos......... Dar ce pretentii sa ai cand la tot pasul e plin de pitipoance ca acea "lavinia" pe care voi ati dat-o drept exemplu.....care nu se gandesc decat la cum sa fie satisfacute......

    0
    0

  • Magda pe 15 Oct 2008, 07:57
    Ptr. *Lumi

    Da, *Lumi, nu e nevoie sa fii FILOLOG ca sa priceapa cineva ca "o" se cuvine aici, nu"se"! De ce "o crestem"? Pentru ca iti scrie o femeie care vine dintr-o familie cu valori morale superbisime si careia i-a dat , si Dzeu noroc sa se duca Institutia Familiei mai departe, vreo 3-4 generatii, asa cum era familia in Feidalismul ala exemplar, nu funambulesc asa cum este acum. Deci, repet, daca doi parinti cresc fetita aia in asemenea MEDIU, nu cu sex nemernic, facut in prezenta ei, chiar si noaptea, intr-o incapere insalubra sau intr-o garsoniera, SPUNE_MI cum sa nu mori cand auzi ca incape pe mana unei BESTII de barbat??? [ daca nu esti mama sau bunica, atunci te inteleg; daca esti si accepti asta, si atunci te inteleg, avand in vedere ca te simt ca tu nu esti " [...] de felul Cerului Inalt !!!" ] Asta e viata? Nu , draga mea, VIATA mai este si cum ti-a fost data detenta de acasa ! Din cuibul in care ai crescut ani buni, pana iti iei zborul ! [ Vorbesc acum de oamenii sanatosi mental, sexual, psihic ]

    0
    0

  • Crina pe 15 Oct 2008, 00:22
    occident

    In primul rand subscriu si eu persoanelor normale care dezaproba "aventurile" la birou. Cat despre occident, legile sunt foarte aspre pentru cei care care sunt surprinsi sau numai suspectati de asa ceva, iar riscul asumat este pierderea job-ului. Sincer nu stiu ce persoana normala si-ar risca job-ul pt cateva momente de asa zisa placere!?!?!!? Iar procentajul de 70%...mi se pare exagerat de mare!!!

    0
    0

  • leila pe 14 Oct 2008, 21:11
    E prostie

    Poate e o idee pt. cei singuri, dar cine are deja pereche, ar trebui sa se gindeasca cum s-ar simti daca partenerul(a) sa ar proceda la fel la locul sau de munca? Si mai ginditi-va oameni bun la lucrurile sfinte, unul di ele este familia! Eu sunt pentru fidelitate si total contra relatiilor la locul de munca! Un articol ce nu face 2 bani! Rusinica!

    0
    0

  • petronela_gav pe 14 Oct 2008, 20:47
    tentatia e mare

    intradevar, daca petreci asa mult timp cu o persoana, mai ales de sex opus, se leaga o relatie sau mai bine o atractie. e bine sa stii cand sa te opresti sau daca merita sa mergi mai departe

    0
    0

  • AristoCat pe 14 Oct 2008, 20:28
    Indignare

    Alt titlu n-ati gasit? Ca cel de fata, ma scuzati, dar este varza!!! As vrea sa stiu la ce anume este UTIL sexul la munca? Si cata placere poti sa ai facand sex pe fuga? Mie una nu prea imi iese socoteala asta a voastra. Stiu doar ca 1+1=2, adunarea voastra in schimb pe ce reguli se bazeaza?

    0
    0

  • Lumi pe 14 Oct 2008, 20:27
    ASA O CRESTEM???

    : V-ar / mi-ar conveni s-o treaca un sef - FECIOARA fiind - ( c-asa o crestem) in alta camera sau sa inchida usa si sa navaleasa la fel ca o BRUTA pe EA? ca fapt divers , nu exista asa "o crestem", asa se creste ea pe sine si e libera alegere, nu dresaj de animale si brute sunt peste tot, ideea e sa nu ajungi in ipostaze de gen. am ajuns si crede-ma ca pt nimic nu se cedeaza. iti iei frumos la revedere, ii dai si 2 si te duci in alta parte..... alt job , asta e viatza si o traim...

    0
    0

  • Magda_612 pe 14 Oct 2008, 19:55
    Nu cred...

    Eu una nu cred k as putea avea o asa "relatie", sa zicem... Desi as incepe printr-o aventura la birou, cred k as risca sa ma indragostesc de un barbat care are acasa o prietena :( Eu nu m-am intalnit cu situatia asta ...nu inca ... dar nici nu-mi doresc, sincer:) Sunt de parere ca pana la urma eu as pune suflet si tot eu as fii singura care as avea de suferit intr-un final... avand in vedere k treaba asta nu ar avea cum sa dureze la nesfarsit.

    0
    0

  • Magda pe 14 Oct 2008, 18:22
    Subscriu celor scrise .....

    ...de *oana si de alte persoane normale! Am o intrebare, incercand sa motivez titlul si sa mi-l explic : < Care "util"???? Care"placut"??? > 1. ) Sa ajungem ...chiar asa....o natie de obsedati sexual, care numai "fukata" trece serios, la munca ???? [ Stiam ca romanului numai daca ii dai un sut in fund si esti pe post de "bici" se mai tine de treaba, ca de mila copiilor ca n-au lapte, le e perfect perpendicular, cata vreme, pentru ei, se indura sa-si ia navete cu bere ! ] 2 . ) Sa ne degradam in asa hal sa nu mai stim cand ii era bine bunicii si mamei noastre, tandretita de sotii lor superbi??? Doamne, asta chiar ca a intrecut orice masura! Autorii articolului, Sefii revistei care au dat "verde" unui asemenea articol, voi, companionii mei, EU s.a avem sau vom avea copii si nepoti! va intreb eu: "Vpar conveni, dupa ce investiti in el /ea o avere ca sa invete si sa ajunga cineva prin investitia voastra si prin truda lui, REPET : V-ar / mi-ar conveni s-o treaca un sef - FECIOARA fiind - ( c-asa o crestem) in alta camera sau sa inchida usa si sa navaleasa la fel ca o BRUTA pe EA??? Ca UNICA solutie de angajare??????????????????????????? Hai, spuneti-mi! Doamneeeeeeeeeee, unde s-a ajuns????? Cu mare, mare durere!

    0
    0

  • Ioana pe 14 Oct 2008, 17:48
    Oana

    Perfect de acord cu Oana !!!

    0
    0

  • carla pe 14 Oct 2008, 17:44
    favor

    In general din astfel de lucruri se ajunge la unele favoruri din partidele cu sefii sau colegii......tarziu am inteles de ce colegele mele erau mai apreciate. Asemenea persoane nu au scrupule...si se mai infiltreaza si in familie,ca cele mai bune prietene. Este foarte greu sa le pricepi,pozeaza in sfinte.... dar in final lucrurile pot lua intorsatura cuvenita si pentru ele ...sau ptr noi. Uneori ne putem trezi ca ne trage alta perna cand ne ie somnul mai dulce...

    0
    0

  • gloria pe 14 Oct 2008, 16:56
    suspect

    pe site-ul asta dispar commenturi in continuu...ma rog. zicea cineva mai sus: "Daca se simte bine si este satisfacuta, de ce nu?"...pai cam asta e mecanismul de gandire si la pedofili, ca lor le place, dar asta nu inseamna ca ei fac un lucru frumos si bun ;) ne-am dus naibii....

    0
    0

  • Oana pe 14 Oct 2008, 15:55
    Consternare !!!

    Ati innebunit - totalmente ( voi cei care ati admis asemenea articol pe site) ! Urmeaza, apoi, prin sali de spectacole, asa, in mase , iar apoi, in lacasuri de cult, tot, in mase ! Vino, Doamne, sa vezi ce-a mai ramas din oameni! Cresteti, imbatranitisi inca n-ati inteles ca amorul, nu sexul este ceva sacru si intim la care se implica - in primul rand - creierul ! Cum sa stai cu spaime ca te prinde cineva! Cum sa n-ai confort??? cat de ANIMAL sa fie omul sa accepte asa ceva! Cat de porc sa fie un partener sau un SEF sa pretinda as ceva!??? Unde e ambianta? Unde e igiena ??? Si matele, si cainii etc se spala mai des decat depravatii!!! E cumplit cum vom ajunge! Vai de viitorul copilasilor nostri!

    0
    0

  • Andreea33 pe 14 Oct 2008, 15:43
    Mdeah

    Mi se pare de doi lei sa amestesci personalul cu profesionalul ,cred k depinde foarte mult si de nivelul de cultura al oamenilor , k nu pot sa cred k se trezeste animalul din tine ( legat de ce se spunea mai sus) si sari pe colegul/colega de munca . In viatza asta exista o lege a compensatie...pacat de viitoarea sotie care nu stie ce are la usa . P.S. - nu critic pe nimeni , doar k atunci knd stii k potzi rani , cred k trebuie sa te gandesti de 2 ori inainte ...

    0
    0

  • gloria pe 14 Oct 2008, 15:20
    diferenta

    pai una e sa faci sex si alta e sa stai pe net, femeie!!! de ex: daca stai pe net pe strada, nu patesti nimic, daca faci sex, e cam impotriva legii...sau: stai pe net de fata cu copiii sau parintii tai, dar de facut sex, parca nu mai merge...esti in stare sa vezi diferenta, rodique?? nu e vb de chiulit, e vb de cata minte ai si cat respect ceri de la cei din jur. sa te culci pe furis cu un om, care oricum nu ti-e decat coleg, nu spune lucruri bune despre tine! deloc!!!

    0
    0

  • carmenbebe pe 14 Oct 2008, 14:31
    nu vreau sa fiu prea dura dar...urît

    de data asta s-a mers prea departe cu ...curajul sa zic aşa,până la urmă nu este vorba de puritanism dar eu zic ca-i prea mult să ridici în slavi un asemenea gest,gest care aduce mai curand cu animalicul decat cu umanul.Mai gândiţi-vă ,macar un pic cand formulaţi titlurile astea încurajatoare la fapte reprobabile vis-a-vis de familie si persoană.Pa.

    0
    0

  • DJTOM pe 14 Oct 2008, 12:12
    La birou

    Sexul la birou e super ! Mi s-antamplat si mie o asemenea binecuvantare acum cativa ani cu o colega...apoi am continuat sa ne vedem o buna perioada de timp ! A fost ceva super chiar daca am suferit ceva cand a trebuit sa punem punct relatiei ptr k ajunsesem prea departe !...

    0
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod