CohnandJansen JWT si YouTube au luat pulsul pietei de media locala

CohnandJansen JWT a organizat evenimentul YouTube Pulse 10 ani in Romania, sub conceptul “Billion faces of YouTube”. Inca din stadiul de idee, evenimentul si-a propus sa iasa in evidenta in peisajul evenimentelor corporate de pe piata locala si sa prezinte oportunitatile de asociere dintre branduri si content creators.

Prin urmare, urmand evolutia contentului de pe YouTube, echipa CohnandJansen  JWT a pus accentul pe modul in care platforma ofera oportunitatea oamenilor obisnuiti, dar si brandurilor, de a genera content special, unic, pe orice tema isi doresc acestia.

YouTube Pulse este de altfel un eveniment unic marca YouTube, care reuneste oamenii de media, brandurile si vloggerii cei mai importanti ai momentului si cei care seteaza trendurile in industria de media locala.

A fost important sa aratam multitudinea de optiuni pe care le are un marketer atunci cand isi asociaza brandul cu content-ul de pe YouTube. Trebuia sa scoatem in fata atat impactul, reach-ul acestor video-uri, cat si varietatea lor incredibila,” a declarat Monica Radulescu, Head of Digital & Strategic Planner CohnandJansen  JWT.

Agentia a ales sa se focuseze pe scoaterea in evidenta a 7 teme relevante pentru YouTube: cooking, fashion, make-up, travel, “stiai ca”, sketch-uri amauzante si diferite lucruri interesante pentru adolescenti si tineri. Temele au fost sustinute de vloggeri romani cunoscuti si relevanti: Jamilla, Laura Musuroae, Vsauce, 10lucruri si Bianca Adam aka Tequila.

Atentia la detalii a fost extrem de importanta in acest caz, fiind vorba de un target special si foarte conectat la mediul digital. Pentru fiecare categorie, echipa CohnandJansen  JWT a creat o instalatie unica si a ales un anume spatiu din ea pentru a proiecta contentul categoriei.

Astfel, instalatiile au devenit totemuri unice de “desfasurare” a continutului de pe Youtube.

In realizarea instalatiilor am implicat o echipa de scenografi, plus tehnicieri specializati in maparea proiectilor pe forme neregulate. Totemurile in sine au fost construite ca niste obiecte artistice specifice categoriei pe care am vrut sa o aducem la viata din universul YouTube”, a precizat Iulia Niculae, Account Director CohnandJansen  JWT.

In ceea ce priveste executia, “am dat <<skip>> abordarii obisnuite pe care o vezi de obicei la un eveniment tip conferinta si am ales sa ilustram intr-o maniera altfel contentul specializat”, a adaugat Alexandra Manoila, copywriter la CohnandJansen  JWT.

Din partea CohnandJansen  JWT au lucrat: Andrei Cohn, Creative Director; Alex Negoescu, Deputy Creative Director; Alexandra Manoila, Copywriter; Adrian Marciu, Art Director; Iulia Niculae, Account Director; Cristian Dobre, Production Manager; Monica Radulescu, Strategic Planner; Ruxandra Savulescu, Client Service Director.

Din partea clientului echipa a fost formata din : Emilia Branzan, Industry Manager si Madalina Stanescu, Partners Program Manager. YouTube Pulse 2015 a avut loc pe data de 10 noiembrie la Sala de Opereta Ion Dacian, iar printre invitati s-au numarat: Dan Bulucea, Country Director Romania, Google; Philipp Justus, VP, DACH & CEE, Google;  Marta Lysiak, Partner Manager, CEE YouTube; Emilia Branzan, Industry Manager, Google si Florin Pravai, Agency Lead, Google; Vsauce, Content Creator;  Mikey Hash, Content Creator; Smiley, Music Producer &Content Creator; Amalia Nastase, Owner Eventures si Alexandra Iavorschi, Managing Director, StarcomMediaVest Group

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod