Trei motive pentru care pici de vinovată pe nemeritat

Dacă te-ai regăsit de mai multe ori în situația în care ești persoana care a picat prost în urma unei situații sau încurcături, însă fără să fie vina ta, este posibil să fi fost la mijloc niște mecanisme psihologice care să te incrimineze pe nedrept. Află despre ce e vorba!

6 trucuri care te ajută să ajungi la timp la birou

De câte ori apeși pe butonul de snooze în fiecare dimineață? Nu îți face griji, nu ești singura care face asta.

5 lucruri care îți afectează nivelul de concentrare

Nu este neobișnuit să nu te poți concentra cum trebuie, în această lume plină de informații și agitație. Însă există anumite lucruri care îți afectează nivelul de concentrare, pe care le poți exclude din viața ta.

Cum crezi că-şi stimulează o companie japoneză angajaţii? Nu, nu e vorba despre bani!

O compania japoneză a găsit o soluţie inedită pentru a creşte productivitatea, având grijă ca angajaţii săi să fie relaxaţi şi binedispuşi.

Cele mai frecvente greșeli gramaticale pe care le fac românii

Limba română are o complexitate destul de ridicată atunci când vine vorba despre gramatică, iar exprimarea corectă este învățată pe băncile școlii, urmând să fie cultivată de către fiecare dintre noi mai departe.

3 lucruri pe care le poți învăța despre succes de la păsări

Păsările au fost admirate întotdeauna de oameni pentru abilitățile lor naturale de a zbura.

Cum să-ți dezvolți inteligența

Inteligența este abilitatea de aplicare a cunoștințelor sau a aptitudinilor dobândite în prealabil.

15 diferențe dintre o persoană productivă și una prea ocupată

Ești o persoană care duce la bun sfârșit proiectele și sarcinile pe care le are, fie că este vorba de viața profesională sau de cea personală?

Cum să economisești bani în 2017?

Te-ai hotărât să începi să economisești bani în 2017, pentru o vacanță exotică, avansul pentru o casă sau orice altă dorință pe care o ai?

Lucrezi de acasă? Iată cum să fii productivă

Fie că alegi o carieră de freelancer sau că ești nevoită să lucrezi de acasă pentru câteva zile, există anumite lucruri pe care probabil că nu le faci, pentru a avea o productivitate ridicată.

6 idei de cadouri pentru șefa ta

Goana după cadouri pentru șefa ta poate fi puțin cam dificilă. Bineînțeles, relația fiecărei persoane cu șeful sau șefa sa este diferită, așa că este bine să ai câteva idei de cadouri din care să alegi varianta perfectă în cazul tău.

Cum îți afectează multitasking-ul creierul

În cele mai multe situații, avem impresia că multitasking-ul ne ajută să economisim timp. Însă un neurolog susține că multitasking-ul ar putea avea efectul opus.

Rezervă-ți locul la cea mai importantă gală dedicată femeilor de afaceri

Business Women Forum Romania (BWFR) marchează începutul anului 2017 cu o gală de excepție care își propune să aducă împreună într-un cadru festiv, comunitatea de business din România. Pe 19 ianuarie, membrele Business Women Forum Romania, alături de prieteni și parteneri ai organizației se întâlnesc la Willbrook Platinum, Bambus Ballroom pentru o seară în care networking-ul de calitate este completat cu speech-uri memorabile ale unor vorbitori de renume, cu momente speciale de...

Motivele pentru care angajații buni își dau demisia

Angajații buni sunt greu de găsit. Însă aceștia sunt și mai greu de păstrat, dacă angajatorii nu știu cum să-i stimuleze și să le ofere un mediu de lucru adecvat.

Conferinta de iarna a bloggerilor de food

Pe 13 decembrie 2016, la Radisson Blu Hotel, Evensys organizeaza cea de-a cincea editie a Food Bloggers Conference, evenimentul dedicat food bloggerilor, celor pasionati de online si gastronomie, specialistilor din industrie si reprezentantilor celor mai active branduri de pe piata in mediul digital.

Cum să dezvolţi un brand în era digitală

Sophie Blum, Directorul de Marketing al Procter & Gamble Europa, ne povesteşte despre viitorul Marketingului şi provocările pe care specialiştii din acest domeniu le au de înfruntat, într-o lume în continuă schimbare.Sophie Blum (50 de ani), soţie şi mamă a 3 copii, deţine de peste 25 de ani funcţii de conducere în cadrul Procter & Gamble şi este în prezent Vice-Preşedinte de Marketing pentru Europa, India, Orientul Mijlociu şi Africa. Sophie este de asemenea lector la numeroase universităţi, graţie specializării sale în Strategie, Inovaţie şi Leadership. În cadrul vizitei făcute recent în România, Sophie Blum a povestit pentru Eva.ro care sunt ingredientele brandingului de succes la ora actuală.Cum aţi reuşit să rămâneţi o companie a brandurilor simbol, chiar şi după 175 de ani de activitate?Pentru noi a fost întotdeauna vorba despre a deservi Consumatorul şi aceasta va rămâne principala noastră politică. Succesul apare atunci când punem consumatorul în mijlocul strategiei de dezvoltare a brandului – nu instrumentele, nu platformele, nu tehnologiile folosite sunt cele care fac diferenţa. Cei care aleg să achiziţioneze brandurile noastre sau consumă produsele noastre media sunt elementul central. Facem performanţă atunci când reuşim să combinăm cu succes tot ceea ce contează: înţelegerea consumatorului, inovaţia prin produs şi execuţia desăvârşită. Şi ne atingem potenţialul maxim atunci când, în plus faţă de cele 3 elemente menţionate anterior, ridicăm ştacheta în materie de creativitate şi oferim un conţinut de excepţie, pe care consumatorii îl vor viziona cu plăcere. Spre exemplu, campania «Mulţumesc, mamă!». Totul a fost construit pornind de la un adevăr extrem de simplu şi anume că mamele ─ prin forţa şi sacrificiile lor─ îşi ajută copiii în îndeplinirea visurilor. Reţeta campaniei a avut toate ingredientele necesare şi a convins oameni din întreaga lume să o îndrăgească şi să o promoveze.Datorită dezvoltării spectaculoase a reţelelor de socializare, consumatorii deţin acum puterea în mediul online. Ei pot decide ce merită distribuit şi ce nu. Majoritatea materialelor publicitare nu reuşesc să treacă de acest filtru, întrucât nu sunt considerate suficient de interesante. Ce face o reclamă să iasă in evidenţă, astfel încât să fie distribuită de consumatori?La ora actuală, tehnologia ne permite să punem în legătură oamenii şi brandurile în moduri la care până acum nici nu visam ─ căutări, reţele sociale, video, mobile, narative, tweet-uri, snap chat-uri şi e-commerce. Dar tot tehnologia este cea care face posibilă uneori publicitatea complet neinspirată – cea în care pierdem din vedere scopul final, cea în care suntem îndrăgostiţi de o anumită platformă sau de un anumit instrument şi plasăm consumatorul în plan secund. O reclamă iese în evidenţă şi este distribuită atunci când reuşeşte să exprime perspectiva consumatorului într-o manieră creativă şi inspiraţională, în care acesta să se regăsească pe sine şi obiceiurile sale zilnice. O reclamă este memorabilă atunci când reuşeşte să îşi croiască drum spre inimile, minţile şi vieţile oamenilor.Cum reuşesc brandurile să se diferenţieze, în mijlocul acestui volum uriaş de informaţii cu care suntem bombardaţi zi de zi?Brandurile pot fi extrem de influente şi relevante pentru oameni şi societate, în special când acestea sunt unele de prestigiu, precum Pampers, Gillette, Always, care au făcut istorie de-a lungul mai multor decenii, au o personalitate puternică şi sunt prezente, zi de zi, în viaţa a milioane de oameni. Brandurile au puterea de a ne face să râdem sau să plângem; ne pot face să ne simţim furioşi sau mândri şi ne pot inspira anumite acţiuni. Şi, în cazuri fericite, pot iniţia o mişcare şi aduce o schimbare la nivelul societăţii. Spre exemplu, parteneriatul dintre Pampers şi UNICEF, menit să elimine tetanosul neonatal, un inamic tăcut, dar care ucidea femei şi copii din 15 ţări. Sau un brand precum Always, care a reuşit să ajungă la peste un miliard de consumatori prin campania sa publicitară al cărei scop era să combată stereotipurile de gen şi să traducă ‘Like A Girl’ într-o serie de lucruri minunate. Dar trebuie să impunem un standard foarte ridicat în tot ceea ce facem, începând cu dimensiunea creativă. Drumul către preferinţele consumatorilor a trecut întodeauna prin ideile creative care aduc bucurie oamenilor. Şi nicio strategie sofisticată nu va putea înlocui asta! Always #LikeAGirl este o campanie creată cu multă emoţie, pentru fete. La pubertate, ele tind să îşi piardă încrederea în sine, iar campania combate fix acest lucru. O campanie devenită fenomen, care s-a extins în media, a deschis conversaţii în cadrul emisiunilor TV şi a generat milioane de distribuiri şi comentarii în timp ce fetele, părinţii şi prietenii acestora distribuiau şi comentau la rândul lor. Această campanie incredibilă nu a început sub forma unui spot TV, ci mai degrabă ca un produs pur digital.  Dar a înregistrat rapid un asemenea succes, încât P&G a decis să o transforme într-un spot TV care să fie difuzat în cadrul celui mai prestigios eveniment sportiv din Statele Unite, Super Bowl, ceea ce a adus alte câteva milioane de vizualizări şi distribuiri, milioane de noi conversaţii şi impresii şi un întreg nou ciclu de vizibilitate în rândul consumatorilor, pe tema unei probleme sociale reale, cu un impact asupra vieţii a milioane de fete din întreaga lume.Ne puteţi spune care este secretul echilibrului între o profesie atât de solicitantă şi viaţa de familie?Aş spune, înainte de toate, că sintagma folosită cel mai frecvent este «work-life balance», adică  echilibrul profesie-viaţă personală, însă eu prefer să mă raportez diferit la aceste lucruri. Pentru mine, profesia este o parte importantă a vieţii, aşa că întrebarea este cum reuşeşti să îţi găseşti echilibrul în viaţă, nu între profesie şi viaţa personală.  Am descoperit că secretul este să îţi stabileşti un set de priorităţi extrem de clare şi să îţi doreşti şi apoi chiar să iei deciziile corecte. Am spus întotdeauna că prioritatea mea numărul 1 este familia, iar asta determină alegerile pe care le fac. Şi ... îmi iubesc locul de muncă. Este extrem de solicitant. Presupune întreaga mea implicare şi dedicaţie. Sunt o persoană ambiţioasă şi competitivă şi îmi doresc să câştig şi îmi doresc să reuşesc. Înveţi, pe măsură ce avansezi în carieră, despre prioritizare, cum să te concentrezi pe lucrurile care contează cel mai mult şi care este modul cel mai valoros în care îţi poţi petrece timpul, iar toate acestea se aplică pentru profesie, familie şi hobby-uri. Sfatul meu pentru toţi cei care sunt ambiţioşi şi îşi doresc să ocupe o funcţie de conducere, fie ei femei sau bărbaţi, este să nu îşi limiteze niciodată aspiraţiile sau să îşi reducă nivelul de aşteptări în ceea ce îi priveşte. Să ţinească sus şi să lupte pentru ceea ce îşi doresc să realizeze. Să fie clari în privinţa priorităţilor stabilite şi a lucrurior cu adevărat importante pentru ei, apoi să acţioneze în consecinţă. Cred că aceasta este cheia prin care îţi poţi atinge cu adevărat potenţialul: confortul alegerii de a face ceea ce îţi place, ceea ce te inspiră şi ceea ce îţi aduce cele mai multe satisfacţii.

Training din Marea Britanie pentru creșterea calității experienței clienților din România

Primii profesioniști români înscriși într-un program internațional de certificare în marketing, respectiv în Customer Experience, au început în această săptămână în București un training intensiv cu profesori britanici, cu scopul de a crea programe care să îmbunătățească calitatea experienței clienților în organizațiile în care lucrează. Experiența oferită clienților (Customer Experience), este cea mai nouă arie a marketingului prin care organizațiile din toată...

Vino la Zilele Biz şi întâlneşte oamenii care fac performanţă!

Trăim într-o ţară care ne oferă toate motivele să eşuăm. Cu toate acestea, în jurul nostru sunt oameni care demonstrează, în ciuda tuturor piedicilor, că şi în România se poate să reuşeşti. Că şi noi, românii, ştim să facem performanţă la nivel internaţional!Aceşti oameni sunt invitaţii ediţiei Zilele Biz din acest an. Oamenii care nu renunţă şi care inspiră! Sunt cei care pot spune oricând “I shouldn’t be alive!”, dar care, iată, nu doar au supravieţuit, ci au reuşit în business, în ciuda tuturor piedicilor. Vino să-i întâlneşti la cel mai relevant eveniment business-to-business din România!Cu ocazia împlinirii a 15 ani de Zilele Biz, revista Biz te invită la cinci zile de prezentări, dezbateri şi propuneri concrete pe cele mai dinamice domenii din economia românească: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.Ziua de Antreprenoriat - Intră în arenă, alături de cei mai puternici antreprenori, pe 14 noiembrie!De la strategii atent gândite la decizii ghidate de instinct, antreprenorii sunt o sumă de contradicţii unde succesul aparţine celor dispuşi să înveţe din greşeli. Vei afla cum gândesc, planifică şi acţionează antreprenorii români. Vei asculta poveştile celor care au reuşit şi ştiu cum îţi poţi dezvolta afacerea. Află secretul celor 470.000 de IMM-uri putere! Printre vorbitori se numără: Radu Timiş, CEO Cris-Tim; Iulian Stanciu, CEO eMAG; Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare Banca Transilvania; Claudiu Vrînceanu, Secretar de Stat la Ministerul Economiei; Mihai Marcu, Preşedinte CA MedLife şi Marian Gazdik, Director Startup Grind Europe.Ziua de Inovaţie - Descoperă inovatorii care schimbă modul în care trăim, pe 15 noiembrie! Keynote speaker este Dumitru Popescu, Preşedintele & CEO ARCA, care vorbeşte în premieră despre trecerea de la “Rachetă albă” la “placă zburătoare”, ARCAboard şi ARCA Mini. În plan tehnologic, suntem în pragul revoluţiei Internet of Things, în care toate obiectele din jur vor fi conectate, transformând modul în care trăim. Faceţi cunoştinţă cu oamenii din spatele acestei revoluţii! Intre vorbitori se numără: Antonio Eram, Founder & CEO Netopia; Norbert Hoelzle, Chief Commercial Officer SES; Dan Lăzărescu, Senior Manager Bosch sau Bogdan Balaci, Director General Philips Lighting Europa SE.Ziua de Management -  Află cum gândesc strategii cei care ţin în mâini destinele companiilor, pe 16 noiembrie! Cei mai importanţi CEO şi top manageri îşi dau întâlnire la această zi, iar Dr. Florin Munteanu, Preşedinte al Centrului pentru Studii Complexe, va vorbi despre noua paradigmă a Complexităţii şi Managementul transformării! Intre invitaţii zilei se mai numără: Consuela Dezso, Women’s Career & Business Coach; Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România; Virginia Oţel, President, Professional Women’s Network România; Virgil Şoncutean, Director General, Allianz-Ţiriac Asigurări; Cosmin Vladimirescu, Country Manager, MasterCard; Gabriel Pantelimon, Country General Manager, Xerox România.Ziua de CSR - Invaţă să integrezi activităţile de CSR în strategia de business, pe 17 noiembrie!Măsurile izolate, cu impact pe termen scurt, nu mai sunt suficiente. Vorbim despre sustenabilitate integrată organic în strategia de business, despre relevanţa fundraisingului peer-to-peer, Directiva 95, dar şi despre tot ceea ce trebuie să ştiţi despre activităţile de CSR, de la asocierea cu obiectivele civice la măsurarea impactului lor. Intre vorbitorii zilei se numără: Tiberiu Mercurian, Director Marketing Alpha Bank; Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager, Orange România; Mirela Nemtanu, director executiv, HOSPICE Casa Speranţei; Roxana Sunica, Director Marketing, Asociaţia Recolamp şi Gabriel Solomon, co-iniţiator Galantom.ro.Ziua de Media & Marketing - Poveştile pe care brandurile le transmit au nevoie de conţinut şi modele “out of the box”. Fragmentarea consumului de media şi diversificarea platformelor deschid noi orizonturi în strategiile de comunicare ale brandurilor. Nu mai putem însă discuta în paradigma offline versus online. Nu mai contează mediul, ci puterea poveştilor pe care brandurile le pot transmite. Intre vorbitori zilei se numără: Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup; Mihai Gongu, Creative Director, GMP; Anca Ungureanu, Head of Identity & Communication, UniCredit Bank; Radu Moldovan-Petruţ, Marketing Director, Pernod Ricard România; Valentin Suciu, Creative Director, Jazz; Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director, Vodafone, Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer of Critical Thinking, Maastricht School of Management România, Denisa Mihai, PR & Advertising Manager România and Moldova, Avon Cosmetics şi Beata Biel, Media Trainer Specialist, Google News Lab Europa Centrală şi de Est.Evenimentul Zilele Biz se adresează persoanelor de decizie din companii, antreprenorilor, managerilor inovatori, publicitarilor şi tuturor celor care doresc să-şi dezvolte afacerea şi să se conecteze la o audienţă de business de top. Evenimentul se află la cea de-a 15-a ediţie şi va avea loc în perioada 14-18 Noiembrie, la Hotel Novotel, Bucureşti. Detalii despre speakerii prezenţi la ediţia de anul acesta şi programul evenimentului găsiţi pe www.zilelebiz.ro şi pe Facebook event.

Who`s King in Public SpeaKING? Awards Gala 2016

După 5 ediții “Who`s King în Public SpeaKING?”, o competiţie în premieră, în care 74 de manageri de top, antreprenori şi profesionişti din diverse industrii, antrenaţi de echipa SELFTRUST Academy, s-au duelat pentru titlul de cel mai bun vorbitor, vă invităm la Awards Gala 2016!

Cum poţi să lucrezi în cel mai frumos birou din lume, la 12.000 m înălţime

La WIZZ AIR, oamenii fac diferenţa şi acest fapt este dovedit în fiecare zi, pe fiecare cursă, de echipajele de cabină de excepţie. Formate doar din profesionişti desăvârşiti şi experţi în siguranţă, ele fac parte dintr-o echipă excepţională, extinsă în toată Europa, care împărtăşeşte pasiunea pentru aviaţie.

Paris Jackson ascunde ceva grav: Comportamentul ei a pus familia în alertă

Ce se întâmplă dacă asculți muzică la muncă?

Iluzii toxice: Adevărul din spatele pozelor perfecte de pe Instagram

Starea de bine a tinerei generații. Astăzi, pentru viitor!

Robbie Williams se ţine de glume: Şi-a provocat fanii cu un „selfie-tatuaj“

Căţelul cu urechi de Mickey Mouse, noua senzaţie pe Instagram: Vogue l-a făcut vedetă

O mămică cu imaginaţie: Face scene amuzante cu lucrurile din casă

Negru pe linie: Iubita lui Brad Pitt are acelaşi stil ca Angelina Jolie

O coafură așa cum nu ai mai văzut: Cocul trandafir arată spectaculos!

Povestea tatălui, a băiatului și a măgarului: lecție despre gestionarea criticilor

Ce se întâmplă dacă scrii BFF pe Facebook? Știrea falsă care te păcălește să-ți schimbi parola

Coincidenţe foto: 14 imagini care te fac să le priveşti de două ori

Brad Pitt, subjugat de frumoasa profesoară Neri Oxman: „Chimia lor e dincolo de limite“

Nu ai nevoie de mai multe like-uri pe Facebook, ci de mai multă stimă de sine

Adevărul în linii mari: 20 de ilustraţii care surprind realitatea actuală şi provocările ei

Paștele, sărbătoarea creștină a Învierii lui Hristos

Cel mai bun job: E plătit regeşte ca să facă superpoze în toată lumea

Unii oameni par să fi crescut în sălbăticie. Cele mai relevante 20 de momente

Acum se fereşte de soare! Hugh Jackman a făcut 6 operaţii din cauza cancerului de piele

Cancerul nu-i dă pace: Anunţul pe care l-a făcut Shannen Doherty

Şi-a dorit toată viaţa să apară în filme. La 68 de ani îşi urmează visul

Mark Wahlberg s-a întors la sală: Starul de 46 de ani îşi arată „pătrăţelele“

Lecții de viață simple de la o femeie de 90 de ani. Ține-le minte o viață întreagă!

Ce s-ar vedea pe Instagram dacă nu ar exista Photoshop. 15 imagini de impact

Cum să faci vopsea de ouă naturală din foi de ceapă sau cafea

Invazie roz în Japonia: Au înflorit cireşii!

Lucruri pe care le faci și aduc disprețul celor din jurul tău

Cele mai frumoase ouă de Paşti: 25 de idei ca să le vopseşti altfel - VIDEO

Naomi Campbell, scandal pe Instagram: Vedeta şi-a micşorat nasul cu Photoshop

Frumuseţe fără fard: Christina Aguilera, aşa cum n-ai mai văzut-o până acum