Rezervă-ți locul la cea mai importantă gală dedicată femeilor de afaceri

Business Women Forum Romania (BWFR) marchează începutul anului 2017 cu o gală de excepție care își propune să aducă împreună într-un cadru festiv, comunitatea de business din România. Pe 19 ianuarie, membrele Business Women Forum Romania, alături de prieteni și parteneri ai organizației se întâlnesc la Willbrook Platinum, Bambus Ballroom pentru o seară în care networking-ul de calitate este completat cu speech-uri memorabile ale unor vorbitori de renume, cu momente speciale de...

Motivele pentru care angajații buni își dau demisia

Angajații buni sunt greu de găsit. Însă aceștia sunt și mai greu de păstrat, dacă angajatorii nu știu cum să-i stimuleze și să le ofere un mediu de lucru adecvat.

Conferinta de iarna a bloggerilor de food

Pe 13 decembrie 2016, la Radisson Blu Hotel, Evensys organizeaza cea de-a cincea editie a Food Bloggers Conference, evenimentul dedicat food bloggerilor, celor pasionati de online si gastronomie, specialistilor din industrie si reprezentantilor celor mai active branduri de pe piata in mediul digital.

Cum să dezvolţi un brand în era digitală

Sophie Blum, Directorul de Marketing al Procter & Gamble Europa, ne povesteşte despre viitorul Marketingului şi provocările pe care specialiştii din acest domeniu le au de înfruntat, într-o lume în continuă schimbare.Sophie Blum (50 de ani), soţie şi mamă a 3 copii, deţine de peste 25 de ani funcţii de conducere în cadrul Procter & Gamble şi este în prezent Vice-Preşedinte de Marketing pentru Europa, India, Orientul Mijlociu şi Africa. Sophie este de asemenea lector la numeroase universităţi, graţie specializării sale în Strategie, Inovaţie şi Leadership. În cadrul vizitei făcute recent în România, Sophie Blum a povestit pentru Eva.ro care sunt ingredientele brandingului de succes la ora actuală.Cum aţi reuşit să rămâneţi o companie a brandurilor simbol, chiar şi după 175 de ani de activitate?Pentru noi a fost întotdeauna vorba despre a deservi Consumatorul şi aceasta va rămâne principala noastră politică. Succesul apare atunci când punem consumatorul în mijlocul strategiei de dezvoltare a brandului – nu instrumentele, nu platformele, nu tehnologiile folosite sunt cele care fac diferenţa. Cei care aleg să achiziţioneze brandurile noastre sau consumă produsele noastre media sunt elementul central. Facem performanţă atunci când reuşim să combinăm cu succes tot ceea ce contează: înţelegerea consumatorului, inovaţia prin produs şi execuţia desăvârşită. Şi ne atingem potenţialul maxim atunci când, în plus faţă de cele 3 elemente menţionate anterior, ridicăm ştacheta în materie de creativitate şi oferim un conţinut de excepţie, pe care consumatorii îl vor viziona cu plăcere. Spre exemplu, campania «Mulţumesc, mamă!». Totul a fost construit pornind de la un adevăr extrem de simplu şi anume că mamele ─ prin forţa şi sacrificiile lor─ îşi ajută copiii în îndeplinirea visurilor. Reţeta campaniei a avut toate ingredientele necesare şi a convins oameni din întreaga lume să o îndrăgească şi să o promoveze.Datorită dezvoltării spectaculoase a reţelelor de socializare, consumatorii deţin acum puterea în mediul online. Ei pot decide ce merită distribuit şi ce nu. Majoritatea materialelor publicitare nu reuşesc să treacă de acest filtru, întrucât nu sunt considerate suficient de interesante. Ce face o reclamă să iasă in evidenţă, astfel încât să fie distribuită de consumatori?La ora actuală, tehnologia ne permite să punem în legătură oamenii şi brandurile în moduri la care până acum nici nu visam ─ căutări, reţele sociale, video, mobile, narative, tweet-uri, snap chat-uri şi e-commerce. Dar tot tehnologia este cea care face posibilă uneori publicitatea complet neinspirată – cea în care pierdem din vedere scopul final, cea în care suntem îndrăgostiţi de o anumită platformă sau de un anumit instrument şi plasăm consumatorul în plan secund. O reclamă iese în evidenţă şi este distribuită atunci când reuşeşte să exprime perspectiva consumatorului într-o manieră creativă şi inspiraţională, în care acesta să se regăsească pe sine şi obiceiurile sale zilnice. O reclamă este memorabilă atunci când reuşeşte să îşi croiască drum spre inimile, minţile şi vieţile oamenilor.Cum reuşesc brandurile să se diferenţieze, în mijlocul acestui volum uriaş de informaţii cu care suntem bombardaţi zi de zi?Brandurile pot fi extrem de influente şi relevante pentru oameni şi societate, în special când acestea sunt unele de prestigiu, precum Pampers, Gillette, Always, care au făcut istorie de-a lungul mai multor decenii, au o personalitate puternică şi sunt prezente, zi de zi, în viaţa a milioane de oameni. Brandurile au puterea de a ne face să râdem sau să plângem; ne pot face să ne simţim furioşi sau mândri şi ne pot inspira anumite acţiuni. Şi, în cazuri fericite, pot iniţia o mişcare şi aduce o schimbare la nivelul societăţii. Spre exemplu, parteneriatul dintre Pampers şi UNICEF, menit să elimine tetanosul neonatal, un inamic tăcut, dar care ucidea femei şi copii din 15 ţări. Sau un brand precum Always, care a reuşit să ajungă la peste un miliard de consumatori prin campania sa publicitară al cărei scop era să combată stereotipurile de gen şi să traducă ‘Like A Girl’ într-o serie de lucruri minunate. Dar trebuie să impunem un standard foarte ridicat în tot ceea ce facem, începând cu dimensiunea creativă. Drumul către preferinţele consumatorilor a trecut întodeauna prin ideile creative care aduc bucurie oamenilor. Şi nicio strategie sofisticată nu va putea înlocui asta! Always #LikeAGirl este o campanie creată cu multă emoţie, pentru fete. La pubertate, ele tind să îşi piardă încrederea în sine, iar campania combate fix acest lucru. O campanie devenită fenomen, care s-a extins în media, a deschis conversaţii în cadrul emisiunilor TV şi a generat milioane de distribuiri şi comentarii în timp ce fetele, părinţii şi prietenii acestora distribuiau şi comentau la rândul lor. Această campanie incredibilă nu a început sub forma unui spot TV, ci mai degrabă ca un produs pur digital.  Dar a înregistrat rapid un asemenea succes, încât P&G a decis să o transforme într-un spot TV care să fie difuzat în cadrul celui mai prestigios eveniment sportiv din Statele Unite, Super Bowl, ceea ce a adus alte câteva milioane de vizualizări şi distribuiri, milioane de noi conversaţii şi impresii şi un întreg nou ciclu de vizibilitate în rândul consumatorilor, pe tema unei probleme sociale reale, cu un impact asupra vieţii a milioane de fete din întreaga lume.Ne puteţi spune care este secretul echilibrului între o profesie atât de solicitantă şi viaţa de familie?Aş spune, înainte de toate, că sintagma folosită cel mai frecvent este «work-life balance», adică  echilibrul profesie-viaţă personală, însă eu prefer să mă raportez diferit la aceste lucruri. Pentru mine, profesia este o parte importantă a vieţii, aşa că întrebarea este cum reuşeşti să îţi găseşti echilibrul în viaţă, nu între profesie şi viaţa personală.  Am descoperit că secretul este să îţi stabileşti un set de priorităţi extrem de clare şi să îţi doreşti şi apoi chiar să iei deciziile corecte. Am spus întotdeauna că prioritatea mea numărul 1 este familia, iar asta determină alegerile pe care le fac. Şi ... îmi iubesc locul de muncă. Este extrem de solicitant. Presupune întreaga mea implicare şi dedicaţie. Sunt o persoană ambiţioasă şi competitivă şi îmi doresc să câştig şi îmi doresc să reuşesc. Înveţi, pe măsură ce avansezi în carieră, despre prioritizare, cum să te concentrezi pe lucrurile care contează cel mai mult şi care este modul cel mai valoros în care îţi poţi petrece timpul, iar toate acestea se aplică pentru profesie, familie şi hobby-uri. Sfatul meu pentru toţi cei care sunt ambiţioşi şi îşi doresc să ocupe o funcţie de conducere, fie ei femei sau bărbaţi, este să nu îşi limiteze niciodată aspiraţiile sau să îşi reducă nivelul de aşteptări în ceea ce îi priveşte. Să ţinească sus şi să lupte pentru ceea ce îşi doresc să realizeze. Să fie clari în privinţa priorităţilor stabilite şi a lucrurior cu adevărat importante pentru ei, apoi să acţioneze în consecinţă. Cred că aceasta este cheia prin care îţi poţi atinge cu adevărat potenţialul: confortul alegerii de a face ceea ce îţi place, ceea ce te inspiră şi ceea ce îţi aduce cele mai multe satisfacţii.

Training din Marea Britanie pentru creșterea calității experienței clienților din România

Primii profesioniști români înscriși într-un program internațional de certificare în marketing, respectiv în Customer Experience, au început în această săptămână în București un training intensiv cu profesori britanici, cu scopul de a crea programe care să îmbunătățească calitatea experienței clienților în organizațiile în care lucrează. Experiența oferită clienților (Customer Experience), este cea mai nouă arie a marketingului prin care organizațiile din toată...

Vino la Zilele Biz şi întâlneşte oamenii care fac performanţă!

Trăim într-o ţară care ne oferă toate motivele să eşuăm. Cu toate acestea, în jurul nostru sunt oameni care demonstrează, în ciuda tuturor piedicilor, că şi în România se poate să reuşeşti. Că şi noi, românii, ştim să facem performanţă la nivel internaţional!Aceşti oameni sunt invitaţii ediţiei Zilele Biz din acest an. Oamenii care nu renunţă şi care inspiră! Sunt cei care pot spune oricând “I shouldn’t be alive!”, dar care, iată, nu doar au supravieţuit, ci au reuşit în business, în ciuda tuturor piedicilor. Vino să-i întâlneşti la cel mai relevant eveniment business-to-business din România!Cu ocazia împlinirii a 15 ani de Zilele Biz, revista Biz te invită la cinci zile de prezentări, dezbateri şi propuneri concrete pe cele mai dinamice domenii din economia românească: Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR şi Media & Marketing.Ziua de Antreprenoriat - Intră în arenă, alături de cei mai puternici antreprenori, pe 14 noiembrie!De la strategii atent gândite la decizii ghidate de instinct, antreprenorii sunt o sumă de contradicţii unde succesul aparţine celor dispuşi să înveţe din greşeli. Vei afla cum gândesc, planifică şi acţionează antreprenorii români. Vei asculta poveştile celor care au reuşit şi ştiu cum îţi poţi dezvolta afacerea. Află secretul celor 470.000 de IMM-uri putere! Printre vorbitori se numără: Radu Timiş, CEO Cris-Tim; Iulian Stanciu, CEO eMAG; Sergiu Mircea, Director Marketing şi Comunicare Banca Transilvania; Claudiu Vrînceanu, Secretar de Stat la Ministerul Economiei; Mihai Marcu, Preşedinte CA MedLife şi Marian Gazdik, Director Startup Grind Europe.Ziua de Inovaţie - Descoperă inovatorii care schimbă modul în care trăim, pe 15 noiembrie! Keynote speaker este Dumitru Popescu, Preşedintele & CEO ARCA, care vorbeşte în premieră despre trecerea de la “Rachetă albă” la “placă zburătoare”, ARCAboard şi ARCA Mini. În plan tehnologic, suntem în pragul revoluţiei Internet of Things, în care toate obiectele din jur vor fi conectate, transformând modul în care trăim. Faceţi cunoştinţă cu oamenii din spatele acestei revoluţii! Intre vorbitori se numără: Antonio Eram, Founder & CEO Netopia; Norbert Hoelzle, Chief Commercial Officer SES; Dan Lăzărescu, Senior Manager Bosch sau Bogdan Balaci, Director General Philips Lighting Europa SE.Ziua de Management -  Află cum gândesc strategii cei care ţin în mâini destinele companiilor, pe 16 noiembrie! Cei mai importanţi CEO şi top manageri îşi dau întâlnire la această zi, iar Dr. Florin Munteanu, Preşedinte al Centrului pentru Studii Complexe, va vorbi despre noua paradigmă a Complexităţii şi Managementul transformării! Intre invitaţii zilei se mai numără: Consuela Dezso, Women’s Career & Business Coach; Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox România; Virginia Oţel, President, Professional Women’s Network România; Virgil Şoncutean, Director General, Allianz-Ţiriac Asigurări; Cosmin Vladimirescu, Country Manager, MasterCard; Gabriel Pantelimon, Country General Manager, Xerox România.Ziua de CSR - Invaţă să integrezi activităţile de CSR în strategia de business, pe 17 noiembrie!Măsurile izolate, cu impact pe termen scurt, nu mai sunt suficiente. Vorbim despre sustenabilitate integrată organic în strategia de business, despre relevanţa fundraisingului peer-to-peer, Directiva 95, dar şi despre tot ceea ce trebuie să ştiţi despre activităţile de CSR, de la asocierea cu obiectivele civice la măsurarea impactului lor. Intre vorbitorii zilei se numără: Tiberiu Mercurian, Director Marketing Alpha Bank; Veronica Dogaru, Corporate Communications Manager, Orange România; Mirela Nemtanu, director executiv, HOSPICE Casa Speranţei; Roxana Sunica, Director Marketing, Asociaţia Recolamp şi Gabriel Solomon, co-iniţiator Galantom.ro.Ziua de Media & Marketing - Poveştile pe care brandurile le transmit au nevoie de conţinut şi modele “out of the box”. Fragmentarea consumului de media şi diversificarea platformelor deschid noi orizonturi în strategiile de comunicare ale brandurilor. Nu mai putem însă discuta în paradigma offline versus online. Nu mai contează mediul, ci puterea poveştilor pe care brandurile le pot transmite. Intre vorbitori zilei se numără: Adrian Botan, Global Executive Creative Director, McCann Worldgroup; Mihai Gongu, Creative Director, GMP; Anca Ungureanu, Head of Identity & Communication, UniCredit Bank; Radu Moldovan-Petruţ, Marketing Director, Pernod Ricard România; Valentin Suciu, Creative Director, Jazz; Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director, Vodafone, Radu Atanasiu, Adjunct Lecturer of Critical Thinking, Maastricht School of Management România, Denisa Mihai, PR & Advertising Manager România and Moldova, Avon Cosmetics şi Beata Biel, Media Trainer Specialist, Google News Lab Europa Centrală şi de Est.Evenimentul Zilele Biz se adresează persoanelor de decizie din companii, antreprenorilor, managerilor inovatori, publicitarilor şi tuturor celor care doresc să-şi dezvolte afacerea şi să se conecteze la o audienţă de business de top. Evenimentul se află la cea de-a 15-a ediţie şi va avea loc în perioada 14-18 Noiembrie, la Hotel Novotel, Bucureşti. Detalii despre speakerii prezenţi la ediţia de anul acesta şi programul evenimentului găsiţi pe www.zilelebiz.ro şi pe Facebook event.

Who`s King in Public SpeaKING? Awards Gala 2016

După 5 ediții “Who`s King în Public SpeaKING?”, o competiţie în premieră, în care 74 de manageri de top, antreprenori şi profesionişti din diverse industrii, antrenaţi de echipa SELFTRUST Academy, s-au duelat pentru titlul de cel mai bun vorbitor, vă invităm la Awards Gala 2016!

Cum poţi să lucrezi în cel mai frumos birou din lume, la 12.000 m înălţime

La WIZZ AIR, oamenii fac diferenţa şi acest fapt este dovedit în fiecare zi, pe fiecare cursă, de echipajele de cabină de excepţie. Formate doar din profesionişti desăvârşiti şi experţi în siguranţă, ele fac parte dintr-o echipă excepţională, extinsă în toată Europa, care împărtăşeşte pasiunea pentru aviaţie.

Experiența oferită clienților face diferența întrecompaniile profitabile și cele cu performanță medie

Experiența oferită utilizatorilor a devenit noua armă cu care noile companii inovative din America, precum Google, Amazon, Apple, Uber sau Booking, înlocuiesc în topuri jucătorii tradiționali, dar și atuul secret cu care le depășesc în profitabilitate. Managementul experienței clienților a început de curând să apară și în preocupările, pe agenda și organigramele companiilor din România. În weekendul 20-23 mai, Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing au...

Cum să-ţi schimbi profesia după vârsta de 35 de ani

Ceva se întâmplă după ce ai trecut de 35. Te trezești într-o bună zi și dintr-o dată profesia ta nu ți se mai pare interesantă sau nici măcar acceptabilă.

Improv4business – un nou concept marca Actelier

La început de vară, Actelier lansează pogramul "Improv4business".

Dezvăluirea de informații în mediul online distruge căsnicii și cariere

Utilizatorii continuă să împărtășească informații personale pe Internet, chiar dacă acest lucru le pune în pericol viaţa sentimentală şi cea profesională

Workshop: (Re)setează-ți cariera!

Pentru prima dată o persoană de la HR îți dă răspunsurile pe care le cauți.  După mai bine de 10 ani de recrutare în toate domeniile, Andreia Mădălina Serban vine să îți dezvăluie secretele recrutorilor.Andreia Mădălina Șerban are o experiență profesională în domeniul resurselor umane și al consilierii oferind sprijin persoanelor de diferite vârste și cu diferite experiențe profesionale în parcursul de dezvoltare a carierei profesionale, în găsirea unui nou loc de muncă sau în provocarea de a împleti cât mai armonios viața personală cu cea profesională. Experiența sa în recrutare i-a permis o bună cunoaștere a metodelor și criteriilor de selecție utilizate de angajatori, permițându-i astfel să îndrume eficient persoanele cu care a lucrat.Participând la acest workshop vei putea: -    Înțelege conceptul de carieră și schimbarea în cariera;-    Afla cât de  importante sunt următoarele documente: CV, scrisoare de intenție, recomandări;-    Afla de ce nu ți se vizualizează CV-ul trimis pe site-urile de recrutare;-    Să îți faci un profil profesional “curat” , de care angajatorul să fie interesat;-    Cunoaște factorii care îți influențeaza cariera;-    Cunoaște așteptările pe care le au angajatorii, atât la interviul de selecție cât și după.Cine poate participa la workshop? Acest workshop se adresează tuturor celor care se află într-un impas al carierei, indiferent de vârstă sau statut profesional.  Acest workshop va avea loc sâmbătă, 09 Aprilie  între orele 10.00 – 14.00, la un cost de 150 lei.Locatie: Șos. Fundeni, nr.180.  Pentru detalii și înscrieri: 0742.016.798 și cursuricalificare@fdpsr.ro.Mai multe detalii pe: www.fdpsr.ro

Sănătatea și confortul, prioritățile vieții moderne

Chiar dacă trendurile se schimbă, modul în care trăim, locuinţa, sentimentele şi sănătatea sunt strâns legate de tot ceea ce ne înconjoară. „Cum ne hrănim sănătos?”, „Cum ne alegem locuinţa?” sau „Cum să trăim armonios?”. Întrebări la care au răspuns în cadrul evenimentului „Sănătatea și confortul, prioritățile vieții moderne”, desfășurat joi, 10 martie, la Cafepedia Piața Alba Iulia,  companii precum Elcomex Agroindustrial, Romtor Real Estate, Farmec SA, Aqua Carpatica și Domeniile Sămburești.Unul dintre cele mai sănătoase alimente este laptele de capră. Mihaela Bachmann, marketing manager la Elcomex Agroindustrial, a explicat că „proprietățile nutritive ale laptelui de capră sunt superioare celui de vacă. Este ușor digerabil, un antiinflamator cunoscut, ajută la creșterea imunității, este un excelent profilactic și tratament în anumite boli. Este potrivit pentru toate vârstele. Cu o structură asemănătoare laptelui matern este indicat pentru hrănirea sugarilor. Iar conţinutul crescut de potasiu şi cel redus de sodiu, îl recomandă drept protector cardiac”.Specialităţile Elcomex Agroindustrial, comercializate sub brandurile LactIQ și Zana, sunt produse din lapte colectat zilnic de la capre de rasă franțuzească, crescute în Dobrogea (zona Constanței), au origine controlată și sunt recomandate de Asociaţa BIO România, ca fiind 100% NATURALE (nu conțin conservanți sau alți aditivi).„În portofoliul nostru de produse se află lapte de capră, iaurt, iaurt de băut, sana, kefir, lapte bătut, brânzeturi lactice natur și cu diferite condimente, brânză aerată, telemea, cașcaval și brânză în pastă tare, a precizat d-na Bachmann. Toate acestea sunt foarte gustoase şi sănătoase. Doresc să subliniez calităţile kefirului obţinut din lapte de capră. Este o băutură excelentă, hrănitoare, care se asimilează ușor datorită dublei fermentații, cu proprietăți benefice asupra tranzitului digestiv și sănătății colonului. Bun la gust, acrișor, acidulat, un adevărat energy-booster, recunoscut din antichitate ca băutură cu proprietăți miraculoase (prelungește viața, întârzie îmbătrânirea, memoria, crește imunitatea), kefirul se obține din culturi lactice selecționate în lapte”.Un rol foarte important la alegerea unei locuinţe trebuie să revină consultantului imobiliar. El este acela care caută cele mai bune soluţii pentru a rezolva în mod optim orice necesitate a clienţilor săi.„Evaluatorii imobiliari autorizați se ocupă de crearea de rapoarte pentru orice tip de proprietate imobiliară, a explicat d-na Anca Mihaela Barbăroșie, managing partner la Romtor Real Estate. Iar actuala modificare a codului fiscal impune efectuare, în anumite situații, a unei expertize. Vreau să precizez faptul că dreptul de a evalua se obține urmând studii de specialitate care sunt continuate prin cursuri de formare periodice. De aceea, cred că experienţa şi competenţa profesională recomandă solicitarea serviciilor unui expert evaluator atunci când decideţi că este momentul cumpărării unei locuinţe”.„Preţul locuinţei este cel mai important aspect la cumpărarea unei locuinţe iar pe locul al doilea se află locaţia, suprafaţa şi alte costuri ce le implică noua casă. Alte criterii sunt apropierea de un loc de joacă pentru copii, de o grădiniţă sau o şcoală, centrele comerciale, restaurantele şi bisericile”, a observat d-na Barbăroșie.Pentru a obţine un preţ corect, cei de la Romtor Real Estate recomandă luarea în calcul, în momentul în momentul alegerii unei locuinţe, următoarele criterii: localizarea imobilului; dotările și serviciile din zonă; locuința în sine dar şi gradul de eficienţă energetică şi anul de construcţie joacă un rol important în stabilirea preţului.În cazul în care nu apelează la un consultant, pentru alegerea locuinţei, circa jumătate dintre români utilizează internetul şi site-urile specializate, în proporţie mai mică consultă rubricile ziarelor sau întreabă prietenii şi familia dacă ştiu de proprietăţi scoase la vânzare.

Conferința de leadership feminin The Woman a adus în prim plan femeia lider a zilelor noastre

Peste 500 de manageri, antreprenori, administratori și tinere antreprenoare interesate de dezvoltarea personală și profesională din România au participat în 10 martie la Conferința de Leadership Feminin The Woman, un eveniment de referință pentru leadershipul și antreprenoriatul feminin.

Carieră. Cum să-ți schimbi profesia după vârsta de 30 de ani

Indiferent care sunt motivele pentru care îți dorești această schimbare, cu siguranță nu ești singura aflată în această situație

Interviu Gabriela Simion – “Cea mai mare rasplata este sa vad farfuriile goale! “

Gabriela Simion are in spate o cariera de corporatista cladita in mai bine de 14 ani de experienta. Gabriela este o fosta concurenta a show-ului MasterChef.

30 internaționali și 5 tineri români gata de o experiență de neuitat se reunesc pentru cel de-al 6-lea an GROW

Cel mai mare program național de educație nonformală cu predare în limba engleză creat de Școala de Valori în parteneriat cu AIESEC România dă startul celei de-a 15-a ediție, reunind 35 “profesori nonformali“ tineri internaționali din  11 țări, 2100 participanți și un nou concept educațional. 2016 marchează cel de-al 6-lea an de existență al acestui program ce conturează harta dezvoltării valorilor autentice și pasiunilor tinerilor liceeni prin educație nonformală, îndrumători veniți din toate colțurile lumii și un mediu multicultural ce încurajează descoperirea curajului interior de a face o schimbare. Călătoria GROW a început în anul 2010 și a reușit să însumeze pe parcurs povești, oameni și experiențe remarcabile: 33.375 aplicanți, 14.038 absolvenți, 510 traineri internaționali din 64 țări, 403 licee implicate din 39 orașe, 191 ambasadori GROW, peste 1.200 voluntari și un total de 39.600 ore de cursuri de formare.De anul acesta, GROW revine cu un nou concept, și anume “Gritty Runners Own the World”, divizând proiectul în 4 module actualizate, ce încurajează tinerii să facă lucruri care să genereze un impact cât mai mare. Ediția din această iarnă va inaugura modulele GRIT (clasa a 9-a) și OWNERS (clasa a 11-a), în timp ce modulele RUNNERS (clasa a 10-a) și WORLD (clasa a 12-a) se vor alătura poveștii GROWzave începând cu ediția de vară 2016.GRIT se adresează elevilor de clasa a 9-a și pune accent pe două elemente esențiale - pasiune și perseverență, atelierele punând accent pe munca în echipă, autocunoaștere, încredere în sine și inteligență emoțională. RUNNERS este conceput pentru clasa a 10-a, fiind modulul în care se dă startul maratonului mental, participanții învață cum să învețe și se familiarizează cu managementul timpului și competitivitatea. OWNERS este modulul dedicat elevilor de clasa a 11-a, unde se pune accentul pe cunoașterea de sine, orientarea vocațională și acceptarea faptului că ei pot schimba viitorul, atât al lor, cât și al societății care ne înconjoară. Participanții învață despre abilitățile de business, gândirea critică, creativă și sistematică, șlefuind ușor bijuteriile mentale de care vor avea nevoie în carieră. WORLD demonstrează adolescenților de clasa a 12-a că proiectul GROW este despre diversitate și multiculturalism, acordând totodată o atenție deosebită autenticității și abilităților de angajabilitate precum stabilirea obiectivelor, planificare, scrierea unui CV, pregătind participanții pentru a cuceri lumea adulților. Universul GROW al acestei ediții aduce aproape de participanți 35 “profesori nonformali” nerăbdători să își împărtășească experiențele și cunoștințele dobândite, din țări ca Indonezia, Brazilia, Camerun, Grecia, Turcia, Egipt, Pakistan, Bulgaria, Austria, Algeria, Mexic și România, reuniți sub același scop comun - educația nonformală a tinerilor prin ateliere în limba engleză.  Pentru detalii legate de proiect și gânduri ale participanților și trainerilor din edițiile trecute vizitați site-ul www.growedu.ro sau pagina de Facebook a proiectului www.facebook.com/growedu.ro.

Cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București va avea loc în perioada 26 mai – 30 iunie 2016

MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București.

Ramona Joita, femeia de succes din lumea digitala a barbatilor

Ramona Joita este SEO Coordinator &Specialist la iAgency, o agentie interactiva de marketing online, care ajuta numeroase afaceri sa devina mai vizibile in ochii publicului tinta si sa-si creasca vanzarile.

Ce nu vor să audă femeile cu tatuaje

Ce semnificație au alunițele de pe corp. Află ce spun despre personalitatea ta!

Cele mai bune remedii împotriva sforăitului. Chiar funcționează!

Cum să ai grijă de dantura pisicii tale

Lecții de viață de la Socrate

30 cele mai amuzante imagini cu pisici surprinse la momentul potrivit

De ce este bine să lucrezi de acasă

Cum te poate omorî munca?

Viaţă de nomad: Şi-a dat demisia şi a plecat cu pisica în lume

10 reguli de bază care te ajută să ai o viaţă mai lungă şi mai sănătoasă

25 de citate şi proverbe Zen după care să-ţi ghidezi viaţa

L-a scos din necaz: Renee Zellweger i-a plătit toate datoriile iubitului ei

De râsul lumii: 35 de pisici obraznice care distrug pozele perfecte

Pisicuţa cu freză punk, vedetă pe internet: E irezistibilă!

Ştiinţa confirmă: Pisicile şi câinii văd ceea ce oamenii nu pot

Mâţele vikingilor: Pisicile norvegiene de pădure nu tremură de frig

Pisicile educate: 23 de dovezi care arată că le place cartea

Vitamina C ne face mai inteligenți. Ce efect are asupra creierului?

Meditația și yoga pot influența ADN-ul. Ce efect au asupra organismului?

10 vedete care și-au distrus cariera în câteva secunde

Nu îți place jobul tău? Uite cum muncesc alții! 20 de imagini șocante

S-a terminat bateria! Cele mai tari poze în care copiii dorm pe unde apucă

9 lucruri pe care oamenii inteligenţi nu le spun niciodată

Claudia Pavel, despre Fort Boyard: „A fost visul meu ca fetiţă să particip în această emisiune”

Christina Oliva – „Imperiul extensiilor de păr”: „Mă consider o norocoasă fiindcă îmi iubesc meseria“

Săptămâna de lucru de 4 zile? Iată ce zic specialiștii!

Înainte să îţi dai demisia, încearcă aceste 3 lucruri!

Sexsomnia, afecțiunea ciudată din cauza căreia oamenii fac sex în timp ce dorm

7 lucruri personale pe care nu ar trebui să le spui niciodată nimănui

10 obiceiuri ale oamenilor inteligenţi