5 decizii care ar fi putut salva vieţile celor ucişi la bordul avionului malaezian

În după-amiaza zilei de 16 iulie, un Boeing 777 al compania Malaysia Airlines a fost doborât de separatiştii pro-ruşi pe teritoriul Ucrainei. Au murit 289 de oameni, la bordul avionului

În după-amiaza zilei de 16 iulie, un Boeing 777 al compania Malaysia Airlines a fost doborât de separatiştii pro-ruşi pe teritoriul Ucrainei. Au murit 289 de oameni, la bordul avionului aflându-se şi un cetăţean român. Aceasta e a doua tragedie aeriană care loveşte compania din Malaezia după ce, în urmă cu şase luni, un avion al companiei care avea 300 de oameni la bord, a dispărut şi nu a fost găsit nici până acum.

Obiecte rămase din avionul doborât de separatiştii pro-ruşi

Cinci decizii care ar fi putut salva vieţile călătorilor din avionul doborât de separatiştii pro-ruşi.

1.

EASA (European Aviation Safety Agency) ar fi trebuit să închidă culoarul de zbor deasupra Ucrainei.

2. Companiile aeriene aveau datoria să se gândească la siguranţa pasagerilor şi nu la lungimea călătoriei din Europa în Asia. În definitiv, la profit şi pierderi. Managerii trebuiau să modifice rutele de zbor.

3. De ce plătesc cetăţenii europeni miliarde de euro pe an agenţiilor naţionale de informaţii dacă acestea nu au capacitatea de a prevedea posibilitatea doborârii unui avion de pasageri într-o zonă de conflict care se desfăşoară pe teritoriul Europei?

4.

Guvernul de la Kiev avea toate datele ca să închidă spaţiul aerian în zona de conflict.

5. Managementul Malaesyan Airlines putea lua măsuri de securitate sporită şi să modifice culoarul de zbor al avioanelor sale, mai ale că această companie are o gravă problemă de imagine - are un avion de pasageri dispărut de şase luni pe care nu reuşeşte să-l găsească.

Flori şi mesaje de condoleanţe depuse de ucrainieni în faţa sediului Ambasadei olandei din Kiev. Printre flori e şi o imagine a lui Vladimir Putin sub care scrie ”ucigaşul de copii”

 

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod